Beutyblogtopic XL #7

Yep haha. Geen massa verzinsel :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik las hier te snel overheen en las dus colaspeen. Dat zou niet echt goed zijn :joy:

27 likes

Hoop niet dat ze letterlijk op de bak gaat kroelen :joy:

16 likes

Dat dacht ik ook :joy:

Ben gestopt met lezen na 3 zinnen. Gewoon NEE.

3 likes

Malibu colaspeen kan helpen als het kindje nuet kan slapen.

Disclaimer dit is een grap.

32 likes

Is de naam van serena haar kindje al bekend? 3 dagen heb je tot aangifte toch?

1 like

3 dagen maar weekend telt niet mee. Als ze woensdag bevallen is moeten ze uiterlijk maandag aangifte doen.

1 like

Waarschijnlijk weten ze het al wel, hebben ze het alleen nog niet op social media gedeeld

1 like

Omdat we het allemaal gewoon niet meer weten want beutybloggen is dood :sob::sob:

Edit; nee sorry geen idee
:joy:

9 likes

Huh, wat gebeurd er dan eigenlijk als je dit niet doet binnen drie dagen? Is je kind dan illegaal? Bestaat het dan niet? Nog nooit over nagedacht.

1 like

Geen idee… boete denk ik? Iig een heleboel gezeik waar je als nieuwbakken ouders geen zin in hebt denk ik haha

John Doe

4 likes

Zou veel leuker zijn dat als je je baby geen naam geeft er een of andere lolbroek van de gemeente de naam mag verzinnen en dan heet je kind Quinoa of Radiator ofzo, weet niet welke gekke namen er tegenwoordig nog meer zijn

52 likes

Omg yes deze baan zou ik sowieso willen. En dan allerlei ingewikkelde spellingen toepassen enzo :joy:

10 likes

Ik denk dat dat voor sommige kinderen best gunstig uit zou pakken. Ben nog steeds niet bekomen van de namen van de Buddebruckjes in een huis vol. (O.a Jenaux, Dareau en Shevaign).

16 likes

Goals

32 likes

Het kan in veel ziekenhuizen ook online via een tablet.

1 like

Oudklasgenoot van me heeft een dochter die zo heet :woman_facepalming:

Nou nou Josh loopt in haar badjas en het eten was over van de dag ervoor.

5 likes