Wat probeer je eigenlijk te zeggen? Je dekt jezelf vooral in, lijkt het. Vooral die laatste opmerking… ben je haar nou aan het shamen dat ze haar borsten “zo vaak” laat zien?
Nee hoor, ben zeker niet aan het shamen.
Zoals ik aangaf: mooie foto maar ik zie haar boezem de laatste tijd wel veel voorbij komen.
Dan ontvolg je haar toch?
Zo’n probleem is het ook niet maar ik moet inmiddels precies uitleggen wat ik met mijn post bedoel, ik gaf alleen aan dat de vaker voorbij komende boezem mij opviel
Wat een ontboezeming
Love all boobies
Jeetje dus Serena heeft borsten en Gregor een piemel
Het is weer een spannende week in beutyblogland
Ik hou ook niet zo van borstvoeding foto’s eigenlijk
Nouja het affakkelen van al die instacoaches is inmiddels al bijna net zo cliché als de coaches zelf. What’s next? Zo’n criticaster die een cursus aanbiedt in hoe herken ik kwakzalvercoaches? Ze zitten iig allemaal lekker met hun neus in elkaars reet. De ene helft is coach in god weet wat en de andere helft zeikt hen af en zegt dat ze nep zijn. Het lijkt de middelbare school wel met verschillende kliekjes cool girls die elkaar afzeiken. En wij zijn de omaatjes aan de overkant van de straat die met hun verrekijker boven de vitrages staan te gluren naar hoe ze elkaar afmaken op het schoolplein.
Ja echt hè
Heb het nou wel gezien
Dit wel echt ja.
Fysiek niet, mentaal wel.
Je edit is zo on point. Als je er zo over denkt, own die shit dan ook gewoon.
Hoe zou deze podcast gegaan zijn
“Mascha, kun je eens vertellen hoe je met beautygloss beginnen bent?”
“Nou ik was op zoek naar video’s over make-up maar die waren er niet in het Nederlands dus toen dacht ik ‘ik maak ze zelf!’”
Hahahha
Waarom hoor ik haar dit zeggen?
Omdat ze het al 80 keer heeft gezegd waarschijnlijk haha
Ik wil echt een x naar een huisfeestje van Bonnie.
Ik had vroeger weleens zo’n feestje & mis het zooo als ik die stories zie.