Hahahaha deze vlog al zo vaak gezien, maar blijft mooi dat stuk waar Mascha in de kappersstoel zit bij Taco.
Ze kijkt zoals wanneer je nichtje van 6 je haar doet en je spijt hebt dat je ja tegen haar hebt gezegd en smacht naar een borstel door je haar.
Hahaha ik ga stuk om dat stukje met die kapper, wat verschrikkelijk
Hahahaha ja en dan loopt ze naar buiten “ik vind het wel fun, ja het is fun”
Zit er nog in.
Dit is echt mijn lievelingsvlog van Mascha. Dat stuk ervoor met allll die broodjes en taartjes die Foef heeft gehaald ook. Never forget.
Wel dubbel dat we dit benadrukken, terwijl het bij vrouwen not-done is om bv zichtbare stijve tepels te benoemen.
Het is beide een natuurlijk iets, waar men niets aan kan doen
Huh welke video is het dan?
Klopt daar dacht ik ook even aan, maar vond t toch leuker het wel te vermelden
Mascha vraagt in de vlog van vandaag of iemand haar kan helpen met interieur, muren, kleuren, lichtplan.
Nou ze kan de cursus van de Huismuts volgen.
Edit: ze zegt géén Ibiza/Boho stijl. Dan vallen alle influencers af dus.
nee, hun stijl is meer “strak en wacky”.
Wat bedoel je?
Die screenshot.
Serena’s borstvoedings foto is best wel mooi. Al had dat wat mij betreft in haar baby foto album terecht mogen komen en niet per se op mijn instagram tijdlijn (maargoed haar leven, prima, als ze daar trots op is). Heb wel het idee dat ik haar boobs (met kenmerkende wrat/moedervlek) inmiddels beter herken dan die van mezelf
Ze plaatst regelmatig foto’s of insta stories waarin ze trots is op haar ‘melk boobs’ en dat haar boobs tegen elkaar aan staan wat volgens haar normaal gesproken niet zo is etc. (haar eigen uitspraak)
Ja haha ze vertelde een tijdje terug in een insta story dat ze het leuk vindt dat d’r boobs er groter van worden.
Josh v plus size collectie
Is dit make up? Of gewoon een te vette crème?
Het is een highlighter van Benefit laat ze in de volgende story zien… Ik zou dat toch iets plaatselijker aanbrengen, maarja ik ben geen beauty influencer