Echt Nana Mouskouri zo
100K per jaar?!
Denk dat ik maar eens loonsverhoging ga vragen op m’n werk dan
Is die 764€ het bedrag dat ze in 1 week uitgeeft? Dat is bijna 40k per jaar! En dat is zonder vaste lasten, dus ook zonder die dubbele hypotheek en huur die ze hebben? Damn, ik had toch ook een blog moeten beginnen…
Ik vraag me eigenlijk af hoe representatief deze week is aangezien ze ook zegt dat ze eens in de 3/4 weken een grote bestelling boodschappen doen met voorraad/zware dingen en ze dan boven de €100 besteld want dat is goedkoper en dat was dus deze week. Dus volgende week geeft ze al €100 minder uit aan boodschappen.
Zou het leuk vinden als ze nog eens zo’n video maakt over een hele maand. Denk wel dat ik huilend op de bank lig want zij geeft wss een heel maandsalaris uit aan “gewone dingen”.
Oh jeetje. Toen ze in de tram naar huis zat wetende dat ze thuis weer nasi moest eten.
She did it! Ben zo trots op dr.
Ze heeft gewoon een random week genomen maar ze gaat ook babykleertjes winkelen
Ik denk eerlijk gezegd dat als je haar uitgaven in de vlogs bekijkt dit vrij representatief is. Niet dat ze elke week losgaat op babykleertjes, maar ik denk wel dat ze wekelijks wel ergens iets duurs doet wat ze in andere weken niet doet.
Ik vind het vooral leuk van Mascha dat ze zo’n riant bedrag wekelijks uitgeeft (go her! btw) en zich dan wel aan het minimale bestelbedrag voor boodschappen houdt, zodat ze 1 euro bespaard per 3 weken.
Haha kon me daar echt in herkennen ook, suuuper moeilijk doen met bepaalde boodschappen of verzorgingsproducten kopen eindeloos uitstellen omdat er geen goede actie is, maar wel met enige regelmaat 4,40 aftikken voor een cappuccino met kokosmelk bij de Starbucks
Ik vind het een toffe video. Alleen lijkt het bedrag op woensdag niet te kloppen met alle losse bedragen opgeteld, maar wellicht heeft Gregor dan enkele van de genoemde dingen betaalt.
Is dat geen foto van een paar maand geleden?
Dit zegt zoveel over haar en hoe zij de wereld om zich heen duidt dat het laatste greintje sympathie dat ik nog voor haar had nu ook vervlogen is.
zo zie je maar weer hoe die shit je kan achtervolgen. vita brevis, ars longa.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dit nogal overdreven. Ik heb bijvoorbeeld echt een bloedje hekel aan de Aldi, omdat wij daar vroeger MOESTEN kopen, je zult mij daar nooit vinden. Net als dat ik echt een hekel heb aan tweedehands kleding, ook omdat ik vroeger altijd in afdankertjes liep. Aan de reacties te lezen
maakt dit mij blijkbaar een heel slecht mens.
De aldi is toch gewoon een doodnormale supermarkt?
Nu wel, maar 15 jaar geleden werd je echt als sloeber aangekeken als je daar winkelde. Iig in mijn dorp.
Love de Aldi lasagne
Jaaaa! Zo leuk! Dit wilde ik al vanaf het begin. Love Nikkie!