Beutyblogtopic XL #7

Van foef geleerd zeker
11 likes

Hahaha serieus. Dan had hij beter kunnen typen: “kom klaar met mij” had hij vast meer views gehad :joy:

19 likes

Wat doet ie bij 4:20?

Snap de verwarring. Niveau komt redelijk overeen.

6 likes

O jawel hoor, dat kan :smirk:

5 likes

(Deze plakten wij er thuis altijd nog achter.)

30 likes

Ga zo maar deur, voordeur, achterdeur.
En nog veel meer, IJsselmeer Gardameer …

15 likes

Ik zeg altijd Holland want the Netherlands is echt geen beginnen aan, zo’n lang woord. Echt te veel moeite.

Bovendien boeit het buitenlanders echt geen zak wat het verschil is, kennen ze in veel talen alleen een Holland achtig woord en geen Nederland. Dus ik leer elke buitenlander ook dat het Holland is, net zo makkelijk.

Doutzen zegt ook Holland en die is zelf een Fries maar kennelijk ook gewoon lekker lui.

35 likes

Is hij toevallig leraar geschiedenis in Overijssel? Mijn leraar geschiedenis fietste het er altijd weer in. En dan heel hard lachen om zichzelf!

Same. Ik vind de th-klank ook moeilijk om goed uit te spreken, dus moet me er dan echt op concentreren.

1 like

De laatste x dat ik zei dat ik uit holland kwam dacht iemand dat ik poland zei…

12 likes

Benieuwd of Mascha weet dat haar foto hiervoor gebruikt wordt (en nu ga ik kijken of het echt hetzelfde is als kattenbakvulling)

4 likes

is niet een officieel kanaal hé, gewoon iemand die video’s van NPO ript

1 like

Oh wauw, dat had ik nooit door!

2 likes

Wij zeggen er altijd nog achter de paus kan maar mag niet (flauw I know)

4 likes

Same LOL

Ik weet niet of het handig is van Aimee om zo uitgebreid verslag te doen van de rechtszaak die zij heeft aangespannen (zie haar YT video).

3 likes

Ik zag dat de video 50 minuten (!!) duurt en heb hem niet eens aangeklikt :sweat_smile:

2 likes

Zij heeft geen rechtszaak aangespannen dat heeft het OM gedaan en het hoger beroep is door de verdachte ingesteld.

4 likes

Wat is er gebeurd dan?