Beutyblogtopic XL #7

Gaat dit over die mishandeling toen met oud en nieuw?

Ja

@Luzarl ze is een paar jaar geleden tijdens een oud & nieuw feestje mishandeld.

1 like

Vroeger stond er op iemands blog (ofwel mas, ofwel serena) ook een manier om zelf een maskertje te maken met kattenbakvulling. Ik wilde dat altijd heel graag proberen, maar we hadden geen kat en dan sloeg t nergens op om een zak van 5 kilo te kopen :frowning:

1 like

Oh goed dat het OM heeft besloten te vervolgen!

Oh ja dat wist ik nog. Heftig dat dat nu nog een zaak wordt. Ben benieuwd voor haar

Waaat? Kwam Gregor zijn piemel voorbij op instagram???

Ik ook niet! Ik kan alleen Zoella’s (langeh Vlogmas kijken van 103839 minuten per vlog.

De zaak loop al vanaf 2018 wat ik begreep. Er was een uitspraak vorig jaar, maar verdachte is in hoger beroep gegaan omdat ze het er niet mee eens was. Echter wat ik begrijp, was al het bewijs tegen de verdachte. Dus was de uitspraak niet meer dan terecht. Waren zelfs bewakingsbeelden die in het voordeel van Aimee waren.
Zo zie je maar weer hoe smerig mensen kunnen zijn. Neem je verlies gewoon, je hebt iemand mishandeld of dit nou bewust of (wat die verdachte zegt) onbewust is gedaan, deal ermee en leer ervan.

4 likes

Hoe mishandel je iemand onbewust?

2 likes

Ja! Ik denk niet dat ze geparfurmeerde super klonterende kattenbakvulling hadden gekozen, dus die zou ik niet op smeren :wink:

1 like

Ze was behoorlijk onder invloed van drugs, dus ze wist niet meer wat ze deed (wat absoluut geen excuus is)

1 like

Wat @Falula zegt inderdaad. Ze was zwaar onder invloed en weet er naar eigen zeggen niks meer van.

Hm, wat @Falula inderdaad ook zegt, dat is absoluut geen excuus. Neem gewoon je verantwoordelijkheid, je hebt zelf zoveel gesnoven/geslikt.

Ik vraag mij dus ook af. Bij Sophie Hol ook. Ze zegt dat ze er inhoudelijk niet op in kan gaan, maar wel dat ze een arbeidsconflict heeft. Ik weet niet of dat soort info zo handig is op YouTube. Maar! Ik ben zelf altijd erg voorzichtig en vertel online nog geen 1/20 van mijzelf.

1 like

Ik heb wel het idee dat Sophie zich iets beter had voorbereid/ingelezen. Hoop dat Aimee wel nog hulp zoekt of heeft hierbij.

1 like

Precies. Ik vind het sowieso niet slim om veel over jezelf te delen online. Op social media maar ook hier.

5 likes

Precies. Ik kijk hier heel erg uit wat ik deel, sowieso ook geen woonplaatsen, waar ik werk of echt herkenbare gebeurtenissen etc.
Ook heb ik alles van Facebook en dergelijke gegooid (vroeger was ik hier overduidelijk niet mee bezig, wat een meuk en onzin heb ik in die jaren gedeeld zeg :joy:).
Deel nu praktisch niks meer. Ook weinig op instagram.
Sommige mensen denken daar echt totaal niet overna.

2 likes

Haar excuus was dat ze zogenaamd gedrogeerd was (nooit bewezen)

Als je loopt met een schaar, struikelt en iemand p.o. neersteekt?

Nee flauw, maar er gebeuren vast wel ongelukken door schuld die niet per se zo bedoeld zijn. Denk aan auto-ongelukken ofzo?

Iemand mishandelen onder invloed is ook net zo’n slecht (lees:geen) excuus als iemand aanrijden onder invloed

2 likes

Aimee heeft een arbeidsconflict? Heb je de hele video gekeken?