Ook die ‘Hoop dat het allemaal duidelijk is’
Nou not so much eigenlijk vriend
Ook die ‘Hoop dat het allemaal duidelijk is’
Nou not so much eigenlijk vriend
Ja ik dacht ook al misschien heeft het er iets mee te maken dat hun relatiestatus pas sinds kort duidelijk is en dat ze daarom niet wisten wat er precies op het kaartje moest komen. Als in: stuur je dan nog gezamenlijk een kaartje, ieder apart, etc. Maar blijkt dus allemaal nog wat ingewikkelder te liggen als ik zielsvel z’n post zo lees.
Did not see that post coming damn…
Ik ben helemaal shook.
Als dit echt waar is (wat ik wel denk) dan snap ik zijn frustratie wel, serena lijkt mij eerlijk gezegd ook wel iemand die zo vals kan zijn en gewoon de kids zoveel mogelijk met haar eigen familie wilt opvoeden.
Komkommertijd is voorbij!
Can’t wait for RobenRita to join in
@Manis @DaintyDream
Bedankt voor de screenshots.
Opvallend dat het stukje ‘zielig gejank’ er is aan toegevoegd.
Dit topic heeft weer nut.
Wel heel schrijnend dat er kinderen in betrokken zijn.
Wanneer komen de zusjes een reactie posten?
Oh en waarom tagt hij haar in die foto
Wow nu komt er niks meer van m’n planning terecht hè
Lol ultiem salty om haar gewoon te taggen
Inderdaad. Ik ging eindelijk aan de afwas van een week beginnen.
Wooow holy shit joh. Heftig als het waar is maar dit zet je toch ook niet zo op insta joh
Aan de ene kant zin in deze sensatie, aan de andere kant vind ik dit echt heel erg voor die kinderen en wil ik niet naar dit treinongeluk kijken.
TWEESTRIJD.
Hahaha yes zielsvel in actie
Lijkt mij ook wel frustrerend om te zien dat je ex op instagram dan gaat doen alsof alles goed is.
Ja hahah ik zou daar ook heel slecht op gaan. Maar toch, vind dit wel heel intens, vooral als je denkt aan de kinderen
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel vreemd dat als deze corona-situatie maanden duurt, hij zijn kinderen niet in real live mag zien? Ze zijn nog zo klein ook.
Hahah wow. En wij hier maar de hele tijd zeggen wat goed juist dat ze er niets over zegt/niet met modder gooien/elkaar in hun waarde laten etc etc
Wel echtt sneu voor de kids idd😔
Ja op het kaartje van Marshall staat de achternaam van Sjors…