Beutyblogtopic XL #8

Precies op het goeie moment

9 likes

Goed moment om even uit te wijden over mijn zwangerschapskilo’s.

Grapje, maar dat wat Mascha zegt is wel onzin. Het is niet alsof ze ondergewicht heeft dus ze hoeft echt niet extra te eten.

19 likes

Oh oh, mascha heeft net haar geheime campagne bekend gemaakt. Een nieuwe vegan make-up lijn van kruidvat.

De lijn die Jesse In een video heeft getest en er totaal niet over te spreken was

42 likes

Dit was zo awkward en toch vind ik ze hierdoor nog leuker. Ze zijn gewoon zo…Mascha en Gregor.
Lijkt me heerlijk als je zo kan zijn.

Had niet gedacht dat het voor jou mogelijk zou zijn om hen nĂłg leuker te vinden.

104 likes

Nee he? Nou ik blijf jullie verrassen natuurlijk. Daar ben ik hier voor immers.

4 likes

original (1) (1)

15 likes

Je kan ook nĂłg zuurder overkomen namelijk.

Je zou de foefjes maar stannen, dan nog liever Alwin.

19 likes

Zo predictable hoe de standaard haters meteen aan komen rennen met hun standaard reacties. Love it.

Ik had zo gehoopt dat we eens een entertainende trol zouden krijgen, maar jij bent echt het vivaforum onder de trollen.
L

53 likes

Awwww. Wat naar voor je.

Jullie beseffen je niet eens dat ik niet eens iets gedaan heb behalve wat leuks over die video zeggen, jullie stonden al helemaal klaar om er zelf een relletje van te maken.
Malle meiden hoor!

11 likes

Ik heb dat eerste filmpje op het Kruidvat IG gezien en ik vind daar de foundation ook niet mooi. Je ziet gewoon dat het niet dekt en dat ze tussen de shots het geplamuurd hebben.
Zonde

heerlijk dat dit forum zichzelf refresht zodat ik dat niet de hele tijd zelf hoef te doen

16 likes

Ja daarom is je telefoon ook zo snel leeg :yum:

3 likes

Jesse kreeg het ook niet mooi uitgesmeerd. Korrelde zo van haar huid .

Zonde!

3 likes

Bij haar dacht ik nog dat het door de hyaluronzuur kwam, maar dus niet

1 like

Ik schaam me voor de manier waarop debbie squat

6 likes

Dankjewel!