Beutyblogtopic XL #8

Nou, nee. Dat is gewoon hoe ze ze zelf tekent. Aan het begin van de video zijn ze naturel en prima bijgehouden. Je zet haar wenkbrauwen altijd extreem dik aan.

Exact dit. Ik krijg helemaal jeuk van die alinea over dat ze NIET! IK HERHAAL NIET! op dieet gaat en gewoon ook ongezonde dingen gaat blijven eten. Lijkt me dodelijk vermoeiend om jezelf zo in te moeten dekken. Meid, dit is een gevoelig onderwerp voor je, doe het jezelf niet aan weer dit soort trollenvoer op je blog te zetten, denk ik dan. Maar goed, als er een gratis gezondheidstest tegenover staat maakt het haar blijkbaar niet uit.

1 like

Ze is nieuwe producten aan het proberen maar schrikt zelf ook van hoe ze eruit kom te zien. Ze is de hele tijd bezig met het er weer uit proberen te vegen, het is nou niet zo dat ze dit mooi vindt.

3 likes

" Lekkere smaken

Oké, hij voelt of hoort niet wat je eet natuurlijk (op de bewegingen van je darmen na). Maar proeven kan je baby het al wel. Rond de twaalfde week van de zwangerschap heeft een baby al smaakpapillen. Dat zijn zenuwuiteinden op de tong die aan de hersenen vertellen wat we proeven. Wat de moeder eet, bepaalt de smaak van het vruchtwater. Eet je tijdens je zwangerschap gevarieerd, dan went je baby al aan verschillende smaken. Scheelt later weer gedoe aan tafel."

2 likes

Als Poppy mega actief wordt in haar buik als ze dit eet kan ze dit zo interpreteren. Of Poppy denkt ‘jezus wat is dit’. Maar ik snap dat je liever het eerste denkt. Baby’s reageren nu eenmaal wel eens op wat je eet…

5 likes

Als poppy wild word kan het ook zijn dat ze in die buik zoiets heeft van " Oh shit wat pittig , meeelk aub meeelk"

57 likes

Nee joh dat kan niet, hoe moet ze dan bevestiging krijgen dat ze ondanks alle zware beproevingen heel sterk en dapper is? Ze heeft het niet makkelijk maar ze doet het allemaal toch maar #powervrouw

Dit lijkt me eerder het geval dan dat ze het lekker vindt idd… Haha Jezus een baby die lekker gaaat op spicy eten, wat denk je zelf

2 likes

Maar echt, ze vraagt nog net niet of we willen dat Siem een workout routine opneemt

2 likes

OMG is Siem naast dokter ook personal trainer?! :grimacing:

4 likes

Zou het misschien wel beter doen dan de huidige PT :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Dat weet ik wel zeker

79 likes

Ook al helpt dat niet tegen pittig eten, maar ok
Ik hou gewoon van dit fragment :innocent: :rofl:

7 likes

Hey dat is mijn deurklopper!

Serena die reclame maakt voor tweedehands/ vintage en zegt datje niet voor fast fashion moet gaan. Vraag me af wanneer de volgende Nakd passessie online komt

77 likes

Hoe krijgt ze het haar strot uit.

11 likes

:sweat_smile: Dit stuk bij Aranka vandaag (ze wil nieuwe meubels)

Maar onze bank zit nog prima en onze kat vind hangen in de bank ook af en toe nog erg leuk. Dus we wachten wel tot of de kat dood is of de bank van ellende uit elkaar valt.

Ik vind zo een grof gebreid kleed wel heel erg tof, maar ik geloof dat de kat die ook heel erg leuk gaat vinden. Daarnaast ben ik ook bang dat Mila erop gaat plassen, dus we stellen het nog even uit

Mila na het lezen van dit artikel

160 likes

Dat vind ik echt een beetje raar vooral omdat katten zo’n uiteenlopende leeftijden kunnen bereiken :joy:

7 likes

Huh hoe krijg je zoiets geschreven?? :eek:

Edit: wat een saai artikel ook, leest een beetje als een Sinterklaasbrief, al plakte ik in de mijne ten minste nog plaatjes van wat ik graag wilde hebben.

Edit 2: is gewoon een sponartikel voor de shop die in de eerste alinea gelinkt staat, haha wauw dat is wel heel makkelijk cashen.

3 likes

Een heel vraagstuk in Mascha over hoe ze een zak kattenbak korrels omhoog krijgt want hallo ze is ZWANGER en Gregor is door zijn rug gegaan!!
Echt man the fuck up zeg.

13 likes