Ik deel Mascha’s mening over gipsbuiken; lelikkk.
Ah in mijn hoofd ging het over Shirley Visser maar die blogt nog gewoon zie ik! Dus nu meng ik dingen door elkaar dan blijkbaar
Ik denk zelfs haar eerste als ik het zo zie.
Doet me denken aan een mannelijke collega, hij werkt (thuis) op een kamer waar 2 gipsbuiken versierd met mozaïek achter hem hangen. Vind dat echt een beetje awkward. En lelijk.
Zou leuk zijn als het gewoon z’n eigen buik was
Hahaha zo’n gipsafdruk van een bierbuik ofzo 
Hahaha jazeker, hij heeft alleen helaas geen dikke buik en borsten 
Weet even niet waar Serena wordt besproken maar las net een blog van Thamar Kempees over het interview wat zij met Linda. had over oa BLM en racisme. Ik vind het ook een enorme gemiste kans van Linda om daar niet iemand anders voor te kiezen. Echt hoe kom je dan in vredesnaam bij Serena??
Denk voor de views!
Ja dat zou best kunnen idd. Wel dom
Hahahah waarom was dat?
Het is haar 2e naam!
Haha oooh joh
ik heb altijd gedacht haar tweede naam haha. Snap wel dat ze dan liever Cynthia heeft als roepnaam
Oh nee joh!!
Ooohhhhhh ik erger me zo aan dat Engels van Tat en Awisa. Doe normaal, spreek Nederlands met me. Zeg gewoon ‘we zijn trots op je’. Het is echt niet nodig omdat in het Engels te zeggen. En de klapper van Awisa: you deserve every love. Meid echt.
Ik had een klok op Marktplaats gekocht en die bleek meer minty-fluor-ietigs dan op de foto’s. De eerste dag moest ik alleen maar aan Mascha denken en zaterdag heb ik hem uit elkaar geschroefd en grijs gespoten. Klinkt eigenlijk wel overdreven nu ik het zo teruglees, haha.
Maar als je Engels praat, klinkt het beter
maakt niet uit of het grammaticaal klopt of niet 
Ze raden wel aan om op elke verdieping een kattenbak te hebben, dus dat is wel normaal 
Je moet ook kattenbakken hebben voor elke kat + 1 extra dus in Mascha’s geval 3.
Omg dan zouden wij er vijf moeten hebben. We hebben er nul
Mijn katten gaan gelukkig op dezelfde kattenbak. Ze wachten keurig op hun beurt. Wel lachen om te zien. 
Ben zo benieuwd naar Poppy! Vooral naar de naam.
Ik vind dat echt fascinerend. Namen.