Pffff zucht. Ik vind haar echt een onsympathieke hapsnurker.
Jezus nachtmerries
ja maar ja maar dit museum zat al 2 jaar in haar hoofd dus feitelijk heeft zij dat ook bedacht.
Ahahaha zo jammer dat het einde van de tweede zin wegvalt
“Ik wil je gewoon even bedanken, wat ik net ook al had gedaan?/ ad laten weten?”
If so, dan is deze post van Sint een humble brag-ception
Dit is van hetzelfde kaliber als onder iemands zwangerschapsaankondiging als reactie ‘‘omg nu weet eindelijk iedereen het ook!!!’’ zetten.
nee in 57 seconde
Nu komen Anna en haar “museum” natuurlijk alle aandacht opvragen, maar HOE heeft niemand hier nog de nieuwe instashop/pagina van Laura Aahley/vintage bloemenjurklover Serene genoemd??
Een paar vintage jurken voor zo’n €100 ongelofelijk! Wist ook niet dat zij zo’n vintagelover was
Oh haha
“Ik ben dan ook zo dat ik mijn dankbaarheid uit, publiek, op insta. Een geweldig mens dat positiviteit verspreidt. Totdat het me teveel wordt natuurlijk, dan zeg ik gewoon ‘nee’ en ga ik chillen op Terschelling. Ik doe hoe ik vibe. Verpest mijn vibe niet met haat. Ik krijg altijd haat omdat mensen gewoon jaloers zijn. Ze kicken op negativiteit. Maar ik ben niet zo, ik trek positiviteitsmoneys aan met mijn dankbaarheidsads. Voel de vibe. Ik heb geen ruggengraat, maar die heb ik ook niet nodig. Die houden goede vibes tegen.”
- Influenza-
Nog niet gezien. Maar dat over een jurk die gratis weggebracht is naar een 2de handswinkel waarschijnlijk.
Haha dat kwam als eerste in mijn op toen ik de naam Taco las
Huh ik weet niet hoe jouw bericht opeens geciteerd is. Die ‘onsympathiek’ gaat natuurlijk niet over dokter Siem, maar over Anna in het bericht van @ClaireCharlotte
ik moet helemaal niks! nee! is een woord!
Ik denk niet dat ze denkt boven de wet te staan want laten we eerlijk zijn er zijn veel mensen die geen rekening houden met de 1,5 meter regel meer. En ze hebben als museum volgens mij wel maatregelen genomen met filters en tijdslots (behalve die ballenbak dan). Ze had die vraag prima kunnen beantwoorden, dat het gisteren wat uit de hand liep en dat ze met deze maatregelen er wel rekening mee gaan houden. Maar inderdaad die oogrol en neplach, ik hoop dat iedereen nu anna-nooshin-moe is.
Dat je geen invloed hebt over of mensen in de ballenbak genoeg afstand nemen snap ik nog wel, maar die tafelzetting is iets waar zij juist heel veel invloed op had, geen excuses voor mogelijk.
Nee je moet in een paar uurtjes alle hoekjes en plekjes exploren.
Komt er een docu over haar?
Verkoopt JessieMaya nou het tv Meubel dat ze gesponsord heeft gehad. Smooth
wie wie spill the tea