Beutyblogtopic XL #8

Wat doet ze fout dan? Ben een leek

Misschien heeft ze moeite balans te houden door haar boobs :smile:

7 likes

Omg ik was deze gif vergeten

1 like

Nou, nou. Spreek voor jezelf?

15 likes

Ze doet maar 1/4 van de beweging. Ze zakt nauwelijks. maar @Lula heeft wel een goed punt; haar evenwicht is natuurlijk helemaal anders door die tetten

8 likes

Heb jou Ć¼berhaupt nog nooit gezien.

14 likes

Ja sorry hoor maar dit is echt zulke ontzettende bullsh*t.
Ik reageer op dat filmpje van Mascha, (ja ik vind haar leuk, surpriseā€¦) dat ik ze leuk vind als stel en er komt vervolgens een aantal reacties van mensen die blijkbaar vinden dat ik haar alleen maar verdedigā€¦terwijl dit gewoon mijn mening is. Sorry als jullie het allemaal niet met mij eens zijn maar het is echt te idioot voor woorden dat ik nu de aanstichter zou zijn.

Sommigen zijn hier zo extreem beledigd als ze op hun anti Mascha agenda worden aangesrproken, zoals nu ook weerā€¦dan denk ik kijk ff lekker naar jezelf!

3 likes

Ben jij ook lid van die fanclub van Mascha?

Nouja wat gewoon raar is, is dat je mensen op dit topic eerst sneu ging noemen en allemaal uitspraken deed over ā€˜besteed je tijd nuttigā€™ ā€˜jullie zijn trieste mensenā€™ ā€˜blabalbla sneuā€™. En vervolgens ga je meeposten, terwijl dit volgens jou de meest toxic plek van het internet was vol met mensen die niks te doen hebben in hun ā€˜trieste levenā€™.

44 likes

Negeermodus bij open profiel :shushing_face:

1 like

Ook bij een niet open profiel :shushing_face: :shushing_face:

Wacht, zei iemand iets?

3 likes

Ja blijf lekker daarin hangen wat letterlijk al maanden geleden is en waar ik al 10 keer mezelf voor heb uitgelegd. Ik blijf zeker niet bezig hoor.
Als jullie constant als een groep mean girls blijven reageren is het dus voor mij de vraag ga ik mijn mening bijstellen voor jullie of blijf ik mijn mening geven, wat iedereen doet hierā€¦nou dan ga ik voor t laatste.
Bekijk het ff hoor.

1 like

ā€œVan mensen die blijkbaar vinden dat ik haar alleen maar verdedigā€. Dat vinden mensen niet alleen, dat is ook gewoon zo? Zodra iemand over Mascha begint, ben jij er als de kippen bij om daar tegenin te gaan. Prima dat je iemand leuk vindt, maar de manier waarop je dat deed (doet) was wel heel irritant.

Niks gehoord.

Wow ik vind Maschaā€™s makeup er goed uitzien in de video, goede basis en mooie subtiele highlighter!

Love Jurreā€™s sloffen overigens.

1 like

Ben je nou een lolletje aan het maken

65 likes

Hahaha neee ik ben serieus! Ik heb al heel lang geen video van Mascha gezien maar ik vond haar basis er heel vaak smoezelig uitzien, nu juist niet. :joy:

Door jouw avatar associeer ik je dus met Rutten en daarom alles wat jij zegt heeft voor mij een extra lading, zo van Rutten zegt het dus het is zo

6 likes

Oh ahahha :joy: ik vind haar hier echt een zak klei met twee oogjes

169 likes

Pas nou op, de massa fanclub ligt op de loer

13 likes