Wel een beetje een aanname maar gratis af te halen vind ik wel een soort teken…
Dan is het wachten op de eerste vlog van de baby! Natuurlijk op het eigen vlogkanaal
AncaveGloss
Is poppygloss al geregistreerd? Of babygloss, peutergloss, kleutergloss, tienergloss enz
“Get a Flesje with me”
“What i poop in a day”
“My favorite rammelaar”
Poep een luier vol met mij
Hoe ik mn flesje inneem (of bv or whatever)
Klinkt als een fetisj video.
Ja maar krekor zn “word klaar met mij” video is ook dubieus
Dit.is.slechts.grijs.gebied.
Haha verstopt achter een grote plant. Die Robenrita.
Misschien is George wel verkouden nu en haar moeder niet. Zoiets simpels kan het natuurlijk ook gewoon zijn.
Dat is minder juicy
Jip
Edit : Sorry dit was mn telefoon die raar deed. Geen idee waar ik op gereageerd heb ook…
Mmmm
Ik heb in elke hoek van mn huis een foto proberen te maken maar je ziet t niet door t licht haha. Ik maak er morgen een in het daglicht maar het is heel goed gelukt.
Maar hoe weten jullie dat het Sjors’ fiets is dan?
Er worden heel veel reacties geschreven en geliket over dat het zijn fiets is en dat dat echt lullig is etc puur op een gokje? Dat vind ik best gek.
Inderdaad. Ik heb hier of het Mommybloggers topic eerder geopperd dat Serena hier vast wel een goede reden voor had, maar toen kreeg ik de wind van voren.
Dit is ook een voorbeeld van een goede reden om je kinderen even geen live contact te laten hebben met papa.
Hahaha ik ga stuk om robenrita achter die plant. Wat onwijs cute, Marshall met die dino.