Ja dat snap ik. Maar ik bedoel in de hele ‘Sjors mag z’n kind niet zien vanwege Corona maar Robenrita wel’.
Moet je maar niet zo’n naam op insta gebruiken. Terwijl het sws 100% ritavanrob is die alle berichten en reacties post
Ik zie robvanrita ook helemaal niet zo vaak eigenlijk haha.
Haha nee klopt! Misschien wil hij ook gewoon niet op sociale media voorbij komen. Daarom zou het nog vreemder zijn om dan een gebruikersnaam te kiezen waar zijn naam ook in voorkomt
“Corona raakt ons allemaal en ZEKER de zelfstandige ondernemers hebben heel erg te lijden”
Hoe durf je zoiets te schrijven haha al die oudjes in zorghuizen die massaal besmet zijn en al weken geen bezoek meer hebben gehad, alle mensen die in isolement sterven en hun families die nauwelijks afscheid hebben kunnen nemen, de meldingen over partnergeweld zijn exponentieel gestegen…
MAAR OOO DE ARME ZELFSTANDIGE!!!
Zolang zij nog lekker gesponde insta’s kan posten heeft ze echt 0 klagen volgens mij. Ze zou nu een horecagelegenheid/kapsalon/winkel/etc hebben, met wel de kosten en 0 inkomen, dan pas zou ze om medeleven mogen vragen.
Zie dat ze in haar story nu ook een oproep doet aan kroegeigenaren (ook lekker specifiek) ben zo benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen naar de volgende spondeal
Wat hebben we een medelijden met influencers
Koophuis en gratis interieur, nooit makeup en verzorgingsproducten kopen. Was zelfs haar auto geen spon?
Heeft iemand geteld hoe vaak massa “ik weet niet” en “i dont know”, of een combinatie van deze twee, zeg in haar nieuwe video? Als je er op gaat letten is het super irritant
Ala je elke x een shotje neemt heb je nog een leuke avond.
Wel een goed drankspel voor deze bittere tijden ja
Hahah ja en mijn hoofd leest het ook echt als Roobuhnrita, alsof het echt één naam is zeg maar
En Mascha leest overal tips en hoort de hele tijd dingen? Ik vind het zo gek hoe zij over al haar keuzes praat, alsof de hele wereld haar dingen influistert die ze gelijk ook aanschaft. Kan mijn vinger er niet precies op leggen wat ik nu precies zo irritant vindt.
Ik denk eigenlijk wel dat ze echt honderden dm’s en comments krijgt van moeders met tips en dingen die ze moet kopen
Ja, true. Maar alles wat ze de laatste tijd doet hoort ze van tips van … ?!
Ik heb het gevoel dat Mascha ook veel op Reddit leest, misschien niet per se over zwangerschap maar wel over ‘Murica gerelateerde dingen
Ja dat is dus echt vet lullig en ik dacht ook al meteen dat robenrita zich daarom verstopt en dat sereen haar niet gezien had.
Massa eet een hele bol knoflook van de barbecue gewoon per teentje volgens mij
Ik zou het niet kunnen maar het is wel heel gezond.
Jawel dit kun je wel denk ik, is niet zoals een verse knoflook. Smaakt beetje zoetig zelfs. Ik vind het lekker om uit te smeren op een toast of brood