Beutyblogtopic XL #8

Beetje vergelijkbaar met die overdreven aardbeien drive-in in Uden

6 likes

Na twee happen ben je dit toch ook wel zat?

2 likes

Ik niet hoor

20 likes

Ik vind het niet overdreven duur. Voor mezelf te duur voor een spontane uitgave maar het zijn niet alleen aardbeien en zit veel werk in. Je krijgt ook veel.

4 likes

Thats it. Ik ga morgen mn aardbeien in chocolade dopen… JULLIE SCHULD

37 likes

Na afloop even in de koelkast leggen, en injecteren met licor 43 is extra lekker!

21 likes

ik kreeg spontaan zin om de aardbei pluk vlog met bossy stretchy leg greg te kijken. Uit pure arremoei gelijk gedaan en het was het waard.

7 likes

dit is toch niet achter??

4 likes

Elke keer als Gregor iets aardigs zegt, denk ik aan dit filmpje en herinner ik mij weer hoe hij echt is.

13 likes

Ja was een fotoshoot idd

4 likes

Ik heb wat gemist blijkbaar. Wat voor vreselijks heeft Willemijn meegemaakt?

1 like

Haha wow what did I just watch :rofl:

1 like

Oh :frowning:

Ik zie/hoor nu voor het eerst dat hij haar ook duwt. :face_with_raised_eyebrow: Waarom staat dit (nog) online?!

9 likes

Hahaha ik moet zo lachen als iemand dit filmpje weer post. Dit komt echt ieder kwartaal weer terug :joy:

20 likes

Dit blijft echt een pareltje. Heb hem nu ook weer gekeken met mijn vriend. Ga weer stuk xD
Naar achter!!! Echt naar ACHTER!! En dan daar aangekomen zijn de aardbeien groen :sweat_smile:

13 likes

Ik word zo agressief van dat infantiele stemmetje wat Mascha hier opzet. En dan die Greg die zo fakking geĆÆrriteerd op haar reageert dat ze naar achteren moet en ondertussen duikt hij zelf ook af en toe een paar keer naar beneden voor een aardbei. Loop verdomme dan voorop en hou je muil. :triumph: :face_with_symbols_over_mouth:

11 likes

Lijkt wel of die zo uit bed is gestapt

3 likes

Ik ga zo stuk dat dit filmpje telkens terug komt haha

8 likes

Als er speciaal een fotograaf gekomen is, vraag ik mij eigenlijk ook af waarom Gregor niet ietsje beter gekleed is… :grimacing: Je hoeft echt niet chique om er casual, doch fotoproof uit te zien.

4 likes