Omdat je trots bent op je lichaam en dat graag wil laten zien. Ik vind dat juist mooi, tof dat ze het gewoon plaatst omdat ze dat graag wil, ondanks dat ze het spannend vind. Het draagt uit dat ze zich niks wil aantrekken van meningen van anderen en dat is opzich juist wel een goede boodschap trouwens. Ze zegt ook nergens dat dit moet of dat iedereen dit zou moeten doen, alleen dat áls je dit graag wil, je het gewoon moet doen zonder je wat aan te trekken van anderen.
Hmm het hangt ervan af hoe je de tekst interpreteert. Toen ik hem de eerste keer las vond ik de eerste zin niet zo handig geformuleerd, die kwam op mij wel echt over als ‘je hoort als 28-jarige vrouw sexy foto’s te plaatsen’.
Als er zou staan ‘Ik ben een vrouw van 28 jaar en ik vind het nog steeds moeilijk om m’n huis schoon te houden/eerlijk te zijn/nee te zeggen’ zou ik ook denken: blijkbaar zijn dit dingen die je volgens Vera op je achtentwintigste en als vrouw hoort te kunnen.
Maar waarschijnlijk bedoelt ze het niet zo.
Edit: ik zie nu dat ik het hierboven eerst over wat je hoort te doen heb en daarna over wat je hoort te kunnen… misschien maakt dat het ook wel verwarrend. WEES DUIDELIJK VERA
Wat een sneue opmerking van haar… Vooral ook als Bibi er gewoon bij zat… beetje raar
Speciaal even het stukje opgezocht, en ook echt terwijl ze zichzelf net verlekkerd aan zit te kijken in de camera. Rare opmerking, en ook niet echt grappig?
doet Noor ooit iets anders dan dit?
Nou vanaf morgen even geen vlogs meer van mascha schrijft ze op instagram. Goed dat ze aan zichzelf denkt! Vloggen en YouTube komt wel weer
Ja, ben blij dat ze even goed aan zichzelf denken! Klinkt idd als een heftige bevalling, maar fijn dat ze ook kunnen genieten van Mila
Wat heftig allemaal. Goed dat ze aan zichzelf denken en gewoon rustig de tijd nemen. Wat goed ook dat ze hulp gaat zoeken, dit lijkt me echt niet makkelijk, en al helemaal niet als je een publiek figuur bent.
Ik krimp al een beetje in elkaar als ik dit alleen maar lees, auuuuw
Dit topic gaat over influencers.
Er bestaat een heeeeel subforum over je eigen kraamweek te praten hier.
Onze kraamhulp waste zelfs de gordijnen!
Hoe vaak heeft ze dat gedaan?
Is er al een poll geweest over waar Mascha-praat heen gaat? Blijft dit het maschatopic of gaan we het voortaan over haar hebben in mommy?
Volgens mij is er door de mods gezegd Mascha te blijven bespreken waar dat altijd gedaan werd, hier dus. Voor nu iig, geen idee of dat nog gaat veranderen.
Ze is (vooralsnog) geen mommyblogger toch?
Ook al lang geen beauyblogger meer, maar dat dit nog een topic is snap ik sowieso niet haha. Maar daar zit dan in ieder geval vanuit historie nog een reden achter
Denk dat icm dat ze van tevoren ook stellig was dat ze die echt niet enkel bij de bevalling zou dragen maar juist ook thuis
Graag naar mommy. Ze is mommy en dan is ze makkelijk te negeren als je niets over mommy’s en bevalpakjes wil lezen.
Ik ben van mening dat het niet zozeer gaat over wie we hier praten en of die wel of geen kinderen heeft, maar met betrekking tot welk onderwerp? Als het gaat om bevallingen of kids of gezin etc zou ik zeggen in het mommy topic, en anders hier?
Maar dan zou Mascha sowieso naar het topic voor andere YouTubes moeten toch? Aangezien haar Vlogs niet altijd over beauty gaan? Of moet het dan per post over die 3 topics?
Nee Vera doet nog beauty en heeft geen baby! Dus het Veratopic dan