Beutyblogtopic XL #9

Hij was voll

1 like

Ik was dus benieuwd of mensen dat kenden, dat begrip “dat je gezicht toont” als je bijna gaat bevallen? Echt nog nooit van gehoord.

1 like

Hahaha, “je gezicht tekent, ik denk dat poppy er al half uit hangt”. :joy:

10 likes

Heb ook het gevoel alsof Mascha al een maand op knappen staat. Gewoon omdat het zo vaak wordt benoemd in de vlogs. Kan ook mijn eigen ongeduld zijn. :joy: Ben zo benieuwd! Gun The Foefs een prettig bevalling en kraamtijd. Gun ze zelfs een wandeling met die vreselijke pram.

10 likes

Jeetje die foto’s van Serena in de vintage jurken. Vindt het er vrij amateuristisch uitzien. Had ze dat laken niet even kunnen strijken, zit vol met kreukels.
Sommige van de jurken vind ik best leuk, maar die prijzen. Wist niet dat je daar zoveel voor kon vragen en dat mensen het nog betalen ook

14 likes

Maar even serieus. Heb je die prijzen gezien? Wow
wat doe ik verkeerd? Oja ik hou er niet van mensen op te lichtenâ˜ș

13 likes

Dat gekreukelde laken als decor is wel echt heel zielig. Mijn pyjama’s zijn mooier dan deze jurken, er zitten wel echt gedrochten tussen. Omajurk komt als eerste in mij op maar dit zou nog een belediging zijn voor Omajurken.

5 likes

Doet ze ook zelf door het telkens te benoemen ‘ik denke echt dat de baby eerder komt blabla’ en insta post met: ready to pop.

Maar alsnog geen reden voor mensen om er telkens naar te vragen natuurlijk en langs dr ramen te lopen en naar binnen te gluren etc. Lijkt me ook bloedirritant!

Heeft Serena nog nooit een aflevering van Say Yes to the Dress gekeken?
Echt hoe vaak de term ‘sweetheart neckline’ daar wel niet valt


23 likes

Ik vind het moeilijk om te geloven dat ze deze voor zichzelf gekocht had. Klinkt eerder als een marketingpraatje.

49 likes

Haha wat een bullshit. Dan zou ze 7 jurken in de verkeerde maat in 1 keer hebben besteld? đŸ€·

6 likes

Hahahaha, ik heb dit net als reactie getypt onder deze foto. Zo amateuristisch


3 likes

De 2de en 3de van onder passen haar anders bijzonder goed :joy:

33 likes

@moderators Kan het topic misschien onder de pijler entertainment? Mijn hersenen kunnen dit niet aan nu hij onder centraal station staat :see_no_evil: :see_no_evil:

1 like

Slecht werk @Luzarl Volgende keer niet zo slordig svp

K

1 like

In topic #8 ging het nog over het “uit de hand lopen” van de lunch waarbij geen 1,5 meter afstand is. Maar die tafels zijn toch ĂŒberhaupt niet op 1,5 meter afstand gedekt dus dan kan je er toch van uit gaan dat het bewust is?

11 likes

:two_hearts:

1 like

Het zou me ook niks verbazen als de jurken (voor een deel) uit de kast van haar moeder ofzo komen.

1 like

Ik kijk nu sinds een ruim half jaar weer op de Insta van Tati. Wat heeft zij met haar gezicht gedaan?! Hoe oud is zij? Ze ziet er volgens mij veel ouder uit dan ze is. Ik vond haar vroeger zo leuk. Kon zo in slaap vallen met haar stem.