Beutyblogtopic XL #9

Mijn eierstokken gaan rammelen door die laatste story van Mascha :heart_eyes: Wat een dotje zeg.

1 like

Ik weet niet of iemand haar hier volgt maar Dilan is zwanger.

14 likes

Aah die nieuwe foto van gregor. Zo zoet mascha met Mila.

1 like

O, ik smelt!

Ohhh heerlijk zo’n warm pakketje op je borst. Ik wil niet per se kinderen maar ik wil wel per se zo’n gezellig frummeltje op m’n borst. Give me a frummeltje.

42 likes

Heb ooit eens gelezen dat dat is zodat de vader meteen een band met het kind voelt. Moeder heeft natuurlijk 9 maanden lang een band kunnen krijgen met het kindje in de buik en vaders voelen zich dan langs de zijlijn staan. Weet niet of het waar is hoor maar vond t wel logisch klinken

1 like

Wil echt weer een baby als ik de fotos en story van Mascha zie… zo cute :heart_eyes:. Mijn baby van 3 maanden lijkt alweer zo groot in vergelijking met Mila.

1 like

Water wel (Narcissus en zo)

5 likes

Wellicht dat je ook een idee hebt van hoe je eruitziet met voelen aan je gezicht, karakteristieke vormen oid bijv grote neus of kleine kin oid. Maar ik heb geeen idee, echt interessant eigenlijk!!

2 likes

Misschien komt die neiging van mensen om steeds maar te zeggen op wie het kind lijkt ook wel uit de oertijd. Dan heb je geen spiegels nodig

8 likes

Nee maar bijvoorbeeld wel spiegeling in het water?

Klopt toch wel?

Now it’s Istanbul, not Constantinople

14 likes

People just liked it better that way :woman_shrugging:

7 likes

Het is beide correct Nederlands

Haha ja dat vond ik ook erg bijzonder. Door heel Nederland ook.

2 likes

Denk omdat het toch wel door alle vrouwenbladen enz op Facebook wordt uitgemeten.
Ik heb het ook al 4-5x voorbij zien komen, buiten haar instagram om dus.

:cherry_blossom: :sun_with_face: jaloezie :sun_with_face: :cherry_blossom:

11 likes

En vooral ook: waarom zou ze zich hier nu mee bezig houden?

1 like

Zullen ongetwijfeld een handje vol mensen zijn. Maar half zwanger Nederland gaat nu overbezorgd langs verloskundige hiermee.
Mascha is onze queen in overdrijven

21 likes