Wow, vast goed bedoeld maar dit is een persoon die zelf BEHOORLIJK obsessed is met voeding. En wth zijn “verkeerde koolhydraten”? Zijn er ook “verkeerde kilometers” als je ze over het strand loopt ipv over een bospad?
What.the.fuck
Ik kan hier echt boos om worden. Hoe haalt iemand het zich in zijn botte hoofd om dit soort ‘goedbedoelde adviezen’ achter te laten? Wat is er dan mis met je?
Jaaaa heel zielig dat Reggie is overleden (inmiddels al ruim een jaar geleden geloof ik). Van de bff van Aslan heb ik niets meegekregen😂 Ik volg haar nog omdat het een nostalgisch gevoel geeft.
Ahhh neeeee wat zielig dit wist ik allemaal niet. Vond haar altijd erg leuk. Vooral de huisvlogs (vlogss in Scandinavië kan ik me ook nog goed herinneren!!)
Echt waar BEMOEIEN mensen zich mee. Het lef.
Je alvleesklier schrikt zich telkens een hoedje.
Dat je je zo focust op je eigen voedingspatroon, kan ik me nog voorstellen en moet je lekker zelf weten. Maar waar haal je de tijd en energie vandaan om zó erg op het eten van iemand anders te letten? Oké ze deelt het dus waarschijnlijk in haar dagboek, waardoor het "makkelijk’ te zien is. Maar dan nog moet je dat ook allemaal maar uitgebreid bekijken/bekritiseren. Ik zou er gewoon overheen scrollen, maar dit is dus blijkbaar iemand die daar meteen weer 10 stappen verder over nadenkt. Wth
Hahahaha ik moest dit googelen maar leuke hahaha
Precies, moest meteen ook hieraan denken:
Succes met vrij regelen voor je kind. Burning Man valt meestal net als de scholen weer beginnen of al begonnen zijn.
Oké party pooper
Wow burning man heeft nog minder appeal nu dat ik weet dat je tijdens je trippende orgie ook nog eens kinderen kan tegenkomen.
Hetzelfde als: ‘ik wil niet lullig zijn maar…’ en dan met een lullige kutopmerking komen.
Betty verspon doet echt niks anders meer hè.
Ja gisteren zei ze “Wow vandaag was echt een goede story dag!” Het waren alleen maar spons
Goed voor de portemonnee inderdaad
Dat heeft ze toch al best vaak benoemd, dat er heel gezinnen meegaan enzo?
Haha heb je de comments gezien onder haar nieuwe video?
Nee? YouTube?
Maar waar haalt ze al die gesponsorde partijen vandaan. Zit ze bij een media bureau of benaderd ze zelf bedrijven. Is toch een dagtaak
Ahh daarom heeft ze geen tijd meer om blogs te schrijven!