Ugh inderdaad. En ze gaan daar toch altijd met een bus heen, toch? Of hebben ze weer een privet pleen?
Je gaat me ook niet vertellen dat Linda haar melk van 4 dagen opspaart en meeneemt terug naar huis. Met het vliegtuig…
Weet iemand nog een leuke beautyblog? Mag Nederlands of Engels of Spaans en dan gewoon lekker reviews van make-up, misschien af en toe een shoplogje ofzo maar niet alleen maar filmpjes en en kletsvideos en dagboeken.
Maar dit is allebei Mira, de 2e foto ook
De titel doet me een beetje denken aan een 16 jarig meisje. Geef me aandacht, ik ben cool want ik heb alcohol gedronken.
Ja echt he. Dat gevoel kreeg ik ook bij deze tweet:
Zoiets poste ik ook toen ik 15/16 was, zodat iedereen even goed wist dat ik dat o zo populaire liedje ook luisterde…
Haha ik kwam net hier om dit te gaan posten. My god, het niveau.
Die smoesjes van je interesseren me niet Mascha, maar zou je eens voor EEN KEER de mensen die in de comments aan het schelden zijn met kanker, kunnen aanspreken?
Wat een treurigheid
breng ze nou niet op het idee van de cross. vliegen ze volgend jaar met hun prive jet naar lichtenvoorde.
zonde van je bier
Oooo als zij komen ga ik echt stuk want ik kan niet voor me zien hoe zij zich tussen alle gekkies zouden bewegen. Ook al kennen ze burning man, dit is denk ik toch wel een heel ander soort baldadigheid (is dat een Nederlands woord überhaupt)
Hahaha ja exact, kreeg dit jaar gewoon kippenvel toen iedereen gelijk zijn bier omhoog gooide hij Tony junior, beetje triest wel eigenlijk hahaha. Maar goed, ik vind dat het komt door de hitte en de alcohol
Oooo ja daar ook inderdaad! Echt heel tof om te zien altijd. Om terug te komen op Mascha en ZC: zij zou inderdaad denk ik in lichtelijke shock zijn. Sowieso, na een dag zwarte cross kan je er gewoon echt niet meer normaal uitzien, helemaal modderig. SoooOoo burny
Is er geen zwarte cross topic of zijn er te weinig mensen op dit forum die daarheen gaan?
ik zag dit jaar al een hele hoop insta fotos gemaakt voor het reuzenrad en dan teksten als “omg net coachella”
nope nope nope
Hahaha neeee een groter verschil bestaat er denk ik niet, zie je die Coachella meisjes met perfect geplande outfits al staan bij de cross?
liever niet nee!
kan trouwens niet wachten op de burning man vlogs, lekker de binnenkant van de tent bekijken en horen hoe leuk het was ipv het te zien. oh joy
weet iemand waarom bijvoorbeeld anna wel buiten op het terrein vlogde en massa niet?
Ik zie ook gewoon al voor me wat voor kop ze daar dan bij trekt