Beutyblogtopic XL

Gewoon omdat het kan!
En iemand deze toch zou aanmaken :blush:

Dé FAQ van het oude forum:


Voor alle termen en uitleg hierover die vaak voorkomen.

10 likes

Ohhh shit

2 likes

Ik volg geen enkele blog/vlog/wat dan ook meer, maar het beutyblogtopic is een soort guilty pleasure van me. <3

3 likes

Betty made me do it!

waarom dat uitroepteken :flushed::flushed:

1 like

Minimaal 15 tekens

oh mweh nouja misschien kan dat later nog weg
ik ben in elk geval enthousiast dat dit topic weer opnieuw is aangemaakt :grin:

2 likes

Giiiiiirl

Had er dan XL van gemaakt :tired_face:

Done

1 like

Haha yes!
Ik weet dat het eigenlijk van die latijnse cijfers kwam, maar dit vind ik leuker!

1 like

Stel je voor dat we die ‘a’ er tussen hadden gezet om maar aan voldoende tekens te komen :open_mouth:

23 likes

dat nooit

15 likes

Haha nou, ik lees eigenlijk nooit meer beutyblogs maar ik wil de het weer een kans geven zodat ik lekker mee kon posten.

Blijkt dat ik dat veel te lang niet gedaan heb want ik ging nog naar misslipglos.nl :see_no_evil:

9 likes

Woohoo, geen betere plek voor mn eerste post op het nieuwe forum als hier :smile:

3 likes

Ahh heerlijk. Wat een idiote vlog weer he van Massaa.

1 like

Maar eeeeecht

2 likes

Ik kijk alleen nog maar vlogs of blogs van onze beutybloggers als ik hier iets lees wat de moeite waard is, die vlogs van Massa zijn echt om te janken de laatste tijd.

Is er al een andere YouTube topic? Vond die post van Nick en Veldsla zo apart. Geen oppas willen maar wel een nanny met papieren. Eh wat zoek je Nou?

1 like

Ik wou dit opzoeken en typte ‘Josh Veldsla’ in op Google. Was helemaal verbaasd dat Google me verbeterde.

4 likes