Wat ontzettend verdrietig.
oh jemig zeg, wat heftig!
Hmm, dat is best een slim idee van jouw gemeente. Als het knaken scheelt, zou ik misschien ook wel overstag gaan.
pfff, en dan scroll je verder en zie je dat bericht van Nikkie… Wat afschuwelijk!
Bij de mijne ook niet altijd, maar rond de zomer zijn ze er wel eens. Dan koop ik meteen een paar pakjes
Ah nee, wat naar van Nikkie’s broertje :’(
Net alsof ze een zombie in een horrorfilm is, of zo’n bezeten iemand die even ge-exorcist moet worden.
Ze ziet zelf toch ook wel dat deze thumbnail geen porum is… Ziet er echt niet uit…
Niet echt?
Het is net het meisje uit The Ring dat uit een tv scherm wil stappen. Pure arremoei
Jaaaaa die bedoel ik!
Ook weer nét niet. Of gewoon totaal niet.
Oh kom op die titels, ze is echt een parodie van zichzelf aan het worden…
De blik, de pose, de vettige haren, het handje… net niet
Het állerergste, ze zegt Suits up… Ik neem aan dat ze probeert te verwijzen naar wat Barney altijd zegt in how i met your mother, maar die zegt Suit up. Klein foutje, maar toch weer typisch massa
Net niet he
Hahaha alle pakken omhoog! Suits in the air like you just don’t care
Hier vind ik Maacha weer heel anders. Heel rustig ofzo. Laatste keer dat ik een video van dr keek was een Japan vlog. Dus dit is een enorm contrast haha.
Maar ze wil wel graag 4/3 deel van haar maag vullen als ze niet heeft gegeten.
Heeft Massa soms 4 magen?
Dat bedoelde niet serieus meer als ik zou mn maag niet voor 100% vullen maar 200%. Allebei niet mogelijk maar ze zit dus liever propvol dan dat ze honger heeft haha.
Overigens, in die vlog waar massa met krek op een festival is heeft ze het erover dat zij daar zijn om de nieuwste trends te spotten. Ik kijk serieus nog liever rond in een bejaardentehuis om de fashion trends te spotten dan dat ik me die laat vertellen door dat duo.