Beutyblogtopic XL

Ik doe heel andere dingen met mijn vriend, maar die schrijf ik hier lekker niet op!

2 likes

Ja hij is een tijdje geleden naar Istanbul hiervoor gegaan

Iets met een pot en een ketel…

26 likes

Sorry maar ik vind het zo hypocriet dat uitgerekend Sanne dat zegt :woman_shrugging:t5:

41 likes

My thoughts exactly :v:t2:

Ik vind sowieso dat hele uitbuiten van een kind stom. Kind kan daar zelf nog niet voor kiezen, maar staat wel de rest van zijn/haar leven op internet. Net zoals al die familyvloggers. Kan echt niet goed zijn voor die kinderen.

4 likes

Maar wat vinden jullie dan van realityshows waar kinderen in voorkomen, zoals teen mom?
Naar mijn idee hoor je mensen daar minder over.

Vind ik ook niet goed. Ik kijk daarom ook expres dat soort programma’s niet.

Volgens mij was wetenschappelijk bewezen dat dat MTV programma juist ervoor heeft gezorgd dat jonge tieners minder gauw tienermoeder willen zijn / daarvoor willen kiezen. Maar ik kijk het sowieso niet omdat ik het verkeerd vind dat die mensen aan hun domme gedrag geld verdienen waardoor het in stand wordt gehouden. Dan nemen die hoofdrolspelers nog een tweede kind even snel en geven ze al het geld weer snel uit.

Ja dat zou best kunnen, maar die kinderen komen op alle manieren in beeld ook als ze boos zijn etc. vind dat best bizar.

1 like

Dat vind ik daar ook problematisch aan maar mensen kijken graag andermans leed. De entertainmentindustie is ziek en slecht voor kinderen en niemand neemt ze in bescherming. $$$$$$

3 likes

Wil kán haar maatbeker dus wel gewoon op het aanrecht zetten om de streepjes af te lezen… Nou poeh wat een struggles zeg!! :roll_eyes:

31 likes

Wat is hier messy aan? Ze mag weleens een dag bij mij in het huishouden meelopen om te zien wat messy echt is

34 likes

Er liggen wel drie kruimels op het aanrecht, dat kan natuurlijk echt niet

10 likes

Nu je het zegt, zou het Photoshop zijn. :wink:

Maar echt, dat kind heeft een perfecte pyjama aan, alles blinkt, nergens rommel, geen afwas van vijf dagen geleden, de maatbeker heeft nog streepjes.

23 likes

Best interessant artikel.

9 likes

De kinderen van Serena en Wil hebben hetzelfde (spon)pakje aan

1 like

Door dat hippe filter van Wil kan ik niet eens zien wat d’r zoon in z’n hand houdt. Een misvormd ei? Een oranje appel? Een niet helemaal ronde bal? Een glanzende perzik? Een sinaasappel zonder putjes?

16 likes

In de comments ook echt ‘wat is ie lekker bruin’

Ja iedereen met een veenlijken filter ziet er lekker doorbakken uit.

41 likes

Ja alleen jammer als je weet wat eraam vooraf is gegaan. Dan telt dat haar voor mij niet.

1 like