Ik snap niet dat Cynthia keer op keer publiekelijk ingaat op negatieve reacties die ze krijgt in haar instagram stories en op haar blog. Het lijkt alsof ze alle kritiek die ze krijgt weer deelt om vervolgens in de verdediging te schieten, of om weer bemoedigende berichten te krijgen van haar volgers. Je zou denken dat ze ergens along the way wel geleerd heeft om het van zich af te laten glijden met dit werk, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Misschien is het tijd om iets anders te gaan doen, lijkt me dodelijk vermoeiend om mezelf elke keer te verantwoorden.
Ze schrijft ook op insta tips als vraag veel voor je diensten, dat vergroot het gevoel van iets waardevols kopen. Maw je betaalt bij mij veel maar dat doe ik vooral zodat jij het idee hebt dat je er wat aan gaat hebben.
Hahah echt hoor. Snap niet dat mensen er dan nog voor willen betalen ook. Maar snap ook niet wat zij nu bereikt heeft in haar leven om business advies te geven. Een gefaalde samenwerking met Vera en verder?
“Those who can, do; those who can’t, teach”
Messy, but perfect, but messy
Klinkt lullig maar het huis/kind etc moet ergens betaald van worden. Vooral een koophuis kost gewoon best veel.
Maar ik zou dan zorgen voor tussendoor ook posts die geen spon zijn nu is het echt een overkill.
Volgt hier iemand Laura Lee? Zou drama zijn met Jeffree Starr. Ik dacht dat die bff’s waren
Ik volg haar blog totaal niet maar dan zal ze wel geen inspiratie/zin hebben in normale posts.
Ik zie op YouTube haar apology video. Straks even opzetten.
hehehehheeh haar excuusvideo was ook maar 4 minuten.
“Jenna Marbles uploaded a 47 minute movie apologizing for buying her fish the wrong tank”
Ik heb haar stem nog nooit gehoord. Voor mij maakt ze deel uit van de opportunistische youtubers zoals manny mua, jeffree, James Charles en Jacklyn.
Playa dust? PLAYA DUST???
Zand?!?
Hoezo, aarsmaden = nieuwste forumtrend
Hogere wiskunde dit, snapt deze pleb niet
Aarsmaden is idd voor het plebs.
In Massa taal is het waarschijnlijk iets als: assflubbies of bootywurms
hou ooopppppppppppppp
?
hahaha bootywurms. Erge is dat dit waarschijnlijk nog echt zo is ook haha
Haha love aarsmaat. Aarsmaatje. Klinkt gelijk best lief. Wie op het forum noemde haar aarsmaden nu haar vriendjes? Moest daar toen al zo hard om lachen