Beutyblogtopic XL

Ik volg haar blog totaal niet maar dan zal ze wel geen inspiratie/zin hebben in normale posts.

Ik zie op YouTube haar apology video. Straks even opzetten.


hehehehheeh haar excuusvideo was ook maar 4 minuten.
“Jenna Marbles uploaded a 47 minute movie apologizing for buying her fish the wrong tank”
13 likes

Ik heb haar stem nog nooit gehoord. Voor mij maakt ze deel uit van de opportunistische youtubers zoals manny mua, jeffree, James Charles en Jacklyn.

1 like

Playa dust? PLAYA DUST???

Zand?!?

27 likes

Nee: dahst. Je betaalt geen duizenden euro’s om in gewone mensen zand te zitten hallo.

38 likes

Hoezo, aarsmaden = nieuwste forumtrend

2 likes

Hogere wiskunde dit, snapt deze pleb niet

5 likes

Aarsmaden is idd voor het plebs.
In Massa taal is het waarschijnlijk iets als: assflubbies of bootywurms

48 likes

hou ooopppppppppppppp

4 likes

:bug: ?

9 likes

hahaha bootywurms. Erge is dat dit waarschijnlijk nog echt zo is ook haha

3 likes

Haha love aarsmaat. Aarsmaatje. Klinkt gelijk best lief. Wie op het forum noemde haar aarsmaden nu haar vriendjes? Moest daar toen al zo hard om lachen

5 likes

Huh volgens mij volgt Serena George niet meer?

Nee ik heb ook andere dingen te doen haha gelukkig, maar ik keek op de instagram van Serena en toen dacht ik hoe zou het gaan met George. Toen wilde ik hem zoeken via haar IG maar kon hem niet vinden. Toen vond ik hem en dan kan je zien wie hem volgen van degene die ik ook volg en daar staat ze ook niet tussen, vandaar… vond ik wel een beetje opmerkelijk aangezien je meestal je vriend toch wel volgt.

3 likes

Achterfoefrupsen

7 likes

Jullie weten dat plebs “het gewone volk” betekent?:yum: of begrijp ik de grap gewoon helemaal verkeerd​:innocent:

Je snapt m niet idd :stuck_out_tongue:

1 like
  • :peach: :bug:
  • :fire: :man:

0 stemmers

2 likes

burning man :fire_engine:

3 likes