Beutyblogtopic XL

Sorry als dit al besproken is, maar is Nikkie dr broertje overleden? :disappointed_relieved: zo verdrietig. Ze heeft een tattoo laten zetten voor hem.

Sorry ik ga heel irritant doen, maar het is qua i.p.v. kwa;)

9 likes

:raised_hands:t2:

2 likes

Aha

Ja stond een paar dagen geleden al hier. Ze had ook wat gedeeld op haar social media.

In de weken dat Willemijn een weekvlog heeft post Martine ook vaak een plog, ik denk dat ze het gewoon op die manier doen nu. Nog steeds haat aan dat woord trouwens :roll_eyes:

Waarschijnlijk moest ze het zo dragen van foef want hij mist zn eigen comb over.

7 likes

Okay ik zit dus even dat workout stukje van Mas te kijken, het is die hip thrust op die bal waar iedereen vorige week over viel. Ik snap die PT van haar gewoon écht niet, Mascha lijkt heel veel moeite te hebben met balans vinden en evenwicht houden. Waarom gaat ze niet eerst goed die core aanpakken met simpele basis oefeningen zodat ze dit soort instagram dingen veel beter kan uitvoeren? Waarom kunnen die hip thrusts niet gewoon op een bankje met haar schouders stevig op 1 plek in plaats van die blauwe kut bal. Het wiebelt werkelijk alle kanten op! Ik ben gewoon bang voor Mascha en ik hoop werkelijk dat ze geen blessure oploopt tijdens deze workouts.

6 likes

Voor het eerst dat ik een mukbang kijk van Massa maar aaah. Waarom moet je elke keer als ze zo’n ding in haar mond stopt met haar hoofd schudden en HM HM HMMM zeggen, ook zo intens in de camera kijken ook.
Als ze die geluiden niet zou maken zou het een prima video zijn maar dit kan ik niet aan hoor haha

5 likes

Waarom bestaan mukbangs

32 likes

Dit ^

2 likes

Het serieuze antwoord: oorspronkelijk zijn ze gemaakt voor mensen die alleen moeten eten en zo ‘gezelschap’ hebben.

3 likes

Waar ging de mukbang over? Zei ze nog iets boeiends, mss over de jacuzzi of kinderwens?

Haha misschien kan dit beter in het opbiechttopic maar ik geniet echt van mukbangs, vooral als mensen iets eten wat ik zelf ook heel lekker vind.

3 likes

Nee haar normale gebrabbel over goeie intenties enzo

Ik krijg daar echt altijd intense honger van, heb nu ook echt zo’n zin in sushi.

Ik had ook speciaal even gekeken en ik dacht precies hetzelfde. Je kan zelfs gewoon beginnen met een bridge op de grond! Volgens mij is dat voor Mascha al best zwaar. Zo overdreven op die bal en met die gewichten; dat is echt voor de show en totaal niet voor het optimale effect.

En daarna nog pluggen, woehoee als je een PT zoekt :man_cartwheeling: Alsof dit echt reclame is voor haar werkwijze :roll_eyes: ik denk ook echt dat Mascha zelf niet zo blij is, maar er gewoon het beste van wil maken omdat ze voor een jaar betaald heeft/gespont is.

3 likes

Haha oeps naar aanleiding van jouw post ging ik even kijken en nu heb ik 'm gepre-ordered :rolleyes:

Ik weet precies welk gezicht je aan denkt. Die trok ze ook toen ze vertelde wat een eer het is dat Taco Stuiver aan haar haren zou gaan zitten… we all know how that turned out

38 likes

Ze doet het er gewoon om, dat gesmak en gekreun bij iedere hap alsof ze klaarkomt. Omdat dat volgens haar zo ‘hoort’ bij een mukbang.

Ze trekt ook altijd zo’n typisch ‘vissenmondje’ wanneer ze een hap doorslikt, en nu ze d’r lippen opgespoten heeft is dat nog erger. xD

Zucht, ik blijf er ook echt maar naar kijken terwijl het pure zelfkastijding is.

7 likes