Beutyblogtopic XL

Daar is ze getrouwd toch

Ja maar dan alsnog? Ik snap het niet? Een cake blijft toch geen jaar goed?

12 likes

Mensen vriezen dat in geloof ik

Ja klopt

Gestoord

1 like

Ooh dit is gewoon even een reminder voor alle bedrijven, insta vriendinnen, beauty vriendinnen etc. om cadeautjes en bloemen naar ze te sturen die zij dan vervolgens weer in haar vlog laat zien met de boodschap “omg, hoeeee LIEFF!! Dit hadden ze echt niet hoeven doen!! Zoooo lief dat mensen hieraan denken, cuteeeeeee!”.

11 likes

Hahaha spot on

1 like

Haha “onze ‘we zijn 1 jaar getrouwd’ dag” hoe verzin je zoiets

Trouwdag was te makkelijk offf

18 likes

Blergh het verheerlijken van luiheid vind ik soms zo irritant. Prima als je niet ‘productief’ bent, dat is juist heel gezond, maar waarom moet het altijd over vreten en series kijken gaan? Waarom niet iets anders leuks en ontspannends?

2 likes

ik ben zo niet jaloers.

zij lijken ook vrij vaak samen te zijn of wat?

Alleen maar, bijna niet gezond meer. Ben blij dat mn vriend voebalt en af en te net wat te lang in de kantine blijft hangen.

2 likes

Shiiit zie net die video van Vera online komen maar ik moet moet moet studeren mweh :eek:

Vond het wel een leuke video maar had even niet door dat een deel een spon-verhaal voor een bikini-trimmer was.

Ja, invriezen en dan eten met de getuigen op je trouwdag (wanneer je een jaar getrouwd bent) en dat brengt dan geluk. Ik had er ook nooit van gehoord, tot ik een paar jaar geleden zelf getuige was op een bruiloft en toen deden we dat dus ook.

4 likes

Ik dacht dat je eten niet zo lang kon bewaren in de vriezer hahaha, weer wat geleerd!

Smaakte nog prima, haha!

Oh hmmmm, jammer zeg.

Jammer, ik heb de video trouwens niet gezien. Ik hoopte aan de titel dat het meer een parodie zou zijn om hoe een summerbody te krijgen in het kader van bodypositivity, want have a body in summer en je hebt een summerbody. Maar gaat dus ‘echt’ om hoe je een summerbody krijgt. Ze komt dan een beetje als een sell out over.

1 like

Nou ik heb m gekeken en ben halverwege gestopt, wat een deceptie

Ik vond het ook een medium video qua inhoud, maar blijf het wel verfrissend hoe tevreden zij met zichzelf is. Is voor mij ook wel een inspiratie om gewoon schijt aan alles te hebben en lekker in mn bikini te gaan de komende tijd, ondanks dat ik niet gewend (of akkoord) ben met mn huidige lijf.