Ik moet bij Mascha altijd denken aan een kleuterjuf die kleuters heel wijs wat probeert te leren. Ja kinderen, en daarom moet je dus iedere dag je tanden poetsen…
Ik was dit topic gewoon helemaal kwijt?
Edit: huh dit topic stond gewoon pp onzichtbaar ofzo want ik zag hem net ook niet. Vet raar!
Is dat zo?? Ik volg haar al heel lang niet meer maar ik vond altijd juist dat zij heel normaal met eten/lichaam en zo om ging. Dat ze gewoon at waar ze zin in had, toegaf dat ze geluk wat wat betreft haar figuur omdat ze nooit sportte en het ook niet erg vond dat ze ‘vetjes’ (zo noemde ze dat volgens mij ) op haar heupen had.
ik heb haar vroeger echt nooit over afvallen of dik zijn gehoord?
Mensenkinderen
Champagne in de jacuzzi?
Gewoon bij hun ouders langs gaan, is namelijk ook vaderdag. Maar zal wel vermoord worden als ik dat tweet haha
Wat moet ze met een cake uit Florence?
Daar is ze getrouwd toch
Ja maar dan alsnog? Ik snap het niet? Een cake blijft toch geen jaar goed?
Mensen vriezen dat in geloof ik
Ja klopt
Gestoord
Ooh dit is gewoon even een reminder voor alle bedrijven, insta vriendinnen, beauty vriendinnen etc. om cadeautjes en bloemen naar ze te sturen die zij dan vervolgens weer in haar vlog laat zien met de boodschap “omg, hoeeee LIEFF!! Dit hadden ze echt niet hoeven doen!! Zoooo lief dat mensen hieraan denken, cuteeeeeee!”.
Hahaha spot on
Haha “onze ‘we zijn 1 jaar getrouwd’ dag” hoe verzin je zoiets
Trouwdag was te makkelijk offf
Blergh het verheerlijken van luiheid vind ik soms zo irritant. Prima als je niet ‘productief’ bent, dat is juist heel gezond, maar waarom moet het altijd over vreten en series kijken gaan? Waarom niet iets anders leuks en ontspannends?
ik ben zo niet jaloers.
zij lijken ook vrij vaak samen te zijn of wat?
Alleen maar, bijna niet gezond meer. Ben blij dat mn vriend voebalt en af en te net wat te lang in de kantine blijft hangen.
Shiiit zie net die video van Vera online komen maar ik moet moet moet studeren mweh