Beutyblogtopic XL

Mwah ik gun 't haar ook nog wel

1 like

Ik vind wel dat Ramon hiermee een punt heeft “Je snapt zelf toch ook wel dat niet iedereen er uit ziet als een model. Ff normaal doen met z’n allen!”
Voor veel mannen is dit echt een soort vanzelfsprekendheid en maken vooral vrouwen zich zo ontzettend druk… het hele bodypositivity is voor hen zo raar en niet te volgen omdat ze vrouwen gewoon anders zien. Gewoon mooi, allemaal!!
En hij wil daarna de discussie sluiten en zegt (op een lelijk sarcastisch toontje weleenswaar, maar ik vergeef hem want gepikeerd denk ik) vervolgens wel waar het op staat: meer bereik meer aandacht en meer mensen geholpen door serena.

2 likes

Ja… maar volgens mij was dat goor helemaal nooit bedoeld naar serena?
Ik ben het met je eens dat hij het nooit had moeten zeggen hoor.

Dat zeg ik toch?? “Ik ben het met je eens dat hij het nooit had moeten zeggen.” En dan zeg jij dat je het er niet mee eens bent en dat het walgelijk is om te zeggen.
Of had je m’n laatste post nog niet gelezen?? Haha

Ooohh!! Ja ik weet het niet, vind Twitter discussies ook lastig te volgen vaak. Zou ook kunnen dat hij het wel naar haar bedoelde en dan verandert mijn mening wel want kijk ik echt op hem neer als persoon.

1 like

Goed verhaal Debbie :woman_facepalming:t4::roll_eyes:

14 likes

Want Debby heeft plastische chirurgie genomen omdat ze zo happy was met haar lichaam natuurlijk.
Moet ze zelf weten hoor no judgement maar misschien kan ze zich hier dan even buiten houden.

50 likes

Wow ze slaat zo volledig de plank mis. De hele boodschap achter bodypositivity is dat vrouwen JUIST wel tevreden zijn over hun lichaam

13 likes

Net goed voor hem zeg. Wat een loser, bah bah. Ook zo sneaky die tweet verwijderen. Stoere jongen hoor met z’n grote mond.

1 like

Is goed Deb met je plastische chirurgie tetten die niks te maken hebben met wat je man mooi vindt :roll_eyes:

9 likes

Herstel: tegen geluid (bron: Debbie)

Fijn dat die bloggers hun spatiegebruik lekker onder controle hebben.

12 likes

Ik mag hopen dat ze zichzelf niet als nuchter tegengeluid beschouwd

1 like

Geen personal vegan chef hebben​:confounded::tired_face:

1 like

Keep it classy! :wink:

Zij is toch die moeder die de hele tijd half naakt op insta staat. Onder het mom van adat je na je 40ste nog steeds heel sexy kunt zijn. En boos word als iemand ook maar iets kleins over haar zegt. Hmm wat loopt ze nu dan dom te lullen.

7 likes

Heb meteen gezapt

Als ik de foto’s van Serena zie denk ik alleen maar o m g Marshall so cute :heart_eyes:
Echt een dotje is het.

2 likes

Wat mij hier ook nog in stoort is dat hij in z’n eentje bepaald dat het alweer goed is en opgelost en “nu heb je nog meer aandacht en mensen geholpen, dus opgelost”. Hij poneeer zoiets belachelijks en wanneer mensen er (terecht) op reageren besluit hij de discussie in zn eentje als besloten :woman_shrugging::point_up:️ Zo werkr het dus niet…

11 likes

Ja dat is ze! Daarom is het extra raar.

1 like

Daar heb ik sowieso de allergrootste hekel aan. Als mensen in een discussie ineens besluiten dat het nu klaar is. Eh nee dat bepaal jij niet?? Zo’n arrogante houding vind ik dat.
En Ramon heeft het geweten want klaar is het nog lang niet :biggrin:

8 likes