Beutyblogtopic XL

Hoe veel tijd zou het nou kosten om zo’n foto te bewerken? Wat een onzin dit.

1 like

Cynthia zit weer op Terschelling. En elke keer wanneer in Kees op dat strand zie paraderen kan ik alleen maar denken; ‘arme Chubby, mocht je weer niet mee deze keer?’

14 likes

Hahaha nah wat een onzin

4 likes

I know! Maar dieren hebben ook gevoel jeweettoch

4 likes

Wat een leven heeft ze, he! Ik zag op haar stories dat ze deze week al 7 boeken gelezen heeft…

2 likes

Maar die vent van haar! Ik krijg echt kriebels van hem en dan niet op een positieve manier. Vind het zo’n gluiperd.

4 likes

Ja wow! Het lijkt zo’n relaxed leven, maar ik denk dat schijn bedriegt? Gezien haar burn-out(s).

Debbie laat in haar story alvast even weten dat ze over 12 dagen jarig is. Slim, in verband met de verzendtijd van alle spon pakketjes…

14 likes

Ik moet zo lachen om je post maar dit is zo waar! Arme Chubby!

1 like

Ja echt? Ik vind hem wel leuk eigenlijk. Maar heb dat wel vaker gelezen dat mensen dat vonden ja. Ik zie het niet zo haha vind het vooral wel leuk als hij mee pakketjes gaat uitpakken.

1 like

Die bunker wordt er ook niet echt knapper op

2 likes

Meteen weer zo rommelig, om nog maar niet te spreken over die dino poster :roll_eyes: Waarom kan ze niet gewoon 2 even grote mooie posters ophangen hoe moeilijk is het

Idd. Lijkt wel of die ene linkse schuin hangt of lijkt het maar zo?

2 likes

Of hij hangt scheef of het gordijn hangt een beetje bol

Agree!

Je ziet weinig van hem op internet… ik heb nog steeds niet echt een beeld van hem.

Verklaar je nader? :grin:

Nou het is gewoon een gevoel. Misschien komt het door dat ringbaardje? Of z’n manier van doen? Geen idee het is ook niet iets waar ik de vinger op kan leggen. Maar blijkbaar ben ik niet de enige haha.

Ik vind zijn stem een beetje eng, heel zacht en rustig, echt brr.

1 like

zijn de posters er niet in “geshopt”?

Hangen die posters ook niet heel laag? Sowieso die stoel waar ze vast nog nooit in hebben gezeten :joy: ik blijf me verbazen over hun smaak soms :laughing:

1 like