Beutyblogtopic XL

Ja daaaag dan krijgen we weer zo’n preek met als je hard werkt je alles voor elkaar kan krijgen.

17 likes

Ik keek laast een random vlog van Mascha, al heel lang niks van haar gezien, maar wtf doen ze eigenlijk de hele dag??
Die vlogs zijn nu ook niet echt zo mooi gemaakt/ge-edit dat je daar uren per dag mee bezig bent, vooral niet met zn 2en.
Ik verbaas me daar echt over, dat gehang de hele dag en dat gevreet.
Voor een weekje, lekker, maar voor de rest van je leven?!

16 likes

Waarom filmt ze trouwens vol der kenteken

Typisch

Oh ik vind die auto echt heeel lelijk. Die kleur :neutral_face:

4 likes

cos no one cares

Ja vreselijk! Vind het model ook helemaal niet mooi. Vond die fiat 500 die ze had zoveel leuker. Maarja #spon he.

Welke auto en kleur heeft ze? Ja ik ben te lui om het zelf te bekijken.

1 like

Nee ik ook niet… Vind het ook vrij mannelijk en het is toch meer haar auto maarja iedereen zijn eigen ding. Maar ik keek dus de vlog van Mascha en daarna die van Diesna en die gaan een nieuwe Tesla ophalen (geen spon). Wel een verschil haha

ik ben te lui om het je te vertellen

10 likes

Dan vestig ik mijn hoop op iemand anders. Toch bedankt :+1:t3:

4 likes

Je moet hem even aanklikken. :slight_smile:

9 likes

Ik denk dat de auto zakelijk geregistreerd staat, of lease is (aangezien ze elk jaar een andere krijgt van opel)

Wie zou deze knappe gast zijn bij Nikkie?

7 likes

Ja dat bedoelde ik er ook niet mee, want het is idd een lease volgens mij. Maar ze willen zo geheim houden waar ze wonen etc. Misschien hebben ze een garage maar anders zijn er vast minions die dit kenteken onthouden en dan gaan kijken of ze de auto zien, of als ze hem ergens parkeert dat mensen gaan wachten tot ze naar de auto komt.

De eerste auto was veel meer Mascha, ik zie hier erg veel invloeden van Greg. Ook dat het de zwaarste motor is e.d.
Lekker nuttig in Nederland

2 likes

Wow vast spuit elf hier maar heeft ze iets aan haar kin laten doen…?

Ik vind dit net zo’n oude Opel Corsa en vooral die kleur echt ouderwets

2 likes

Ah joh als ze samen zijn mag Mascha er toch niet in rijden, kan Greg hem net zo goed uitkiezen :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Wat heeft zij nu weer aan??

2 likes