Ik heb echt een verkeerd vakgebied gekozen als ik nu ook weer zo’n gratis auto zie
iel wat een lelijke auto. Als ik een auto zou weggeven en mas kiest zulke debiele kleuren uit zou ik zeggen jammer dan zo gaat het niet door
Ja! En niet alleen haar kin. Zegt ze zelf in een filmpje met Fred van leer. ‘In bed met Fred’ ofzo.
Ik denk dat hier ook de luxe is dat ze hem zelf kan samenstellen. En als het echt helemaal gratis is, is dat toch ook wel wat beter dan een lease van het bedrijf waar je voor werkt.
Het verschil daarbij is voor mij dit:
Ik ken ook mensen met een lease auto, maar die krijgen ze van hun werk omdat ze voor hun werk, voor dat bedrijf, veel rijden.
Zeker wel zeldzaam. Als ondernemer schrijf je wel af, maar alleen de BTW. Echt niet dat je de prijs van de auto terug krijgt. Daarnaast wordt het bij gewonde werknemers ingehouden van je salaris en krijg je meestal ook niet de aller aller nieuwste modellen, zoals mascha altijd wel krijgt.
Een gloednieuwe auto, nieuw model, volledig gratis mogen rijden, dat is echt heel zeldzaam voor iemand die nul komma nul met de auto branche te maken heeft. Dat ding kost €24.000 trouwens.
Ja lease is eigenlijk het zelfde als huur. Net als Jeffree Star met zijn dure bakken die dus niet echt van hem zijn. Maar goed, Mascha hoeft dus ook geen leasekosten of bijtelling te betalen denk ik.
Of je als werknemer een compleet nieuwe auto kan leasen die je zelf kan samenstellen ligt gewoon aan het bedrijf, je functie en je leasebudget. Er zijn genoeg mensen die dat mogen. Zeker bij functies waar je even veel verdient als Mascha. (Van wat ik schat dat zij verdient dan.) Een ondernemer is altijd moeilijk te vergelijken met iemand in loondienst, maar ik denk dat zij even veel, zo niet meer verdient als een bankdirecteur. (Zonder bonussen tussen de 65.000 en 130.000 euro per jaar in Nederland.)
Ik vraag me echt al heel lang af hoe het zit met spon en belasting, want het lijkt mij gewoon verkapte inkomsten.
De Huismuts had volgens mij ook laatst een dikke bak voor een jaar te leen gekregen. Was denk ik wel een wat duurdere auto. Blijkbaar helemaal niet gek dus, maar wel bizar. Volgens mij kunnen die mensen alles wat ze verdienen sparen: auto gratis, gratis etentjes, gratis vakantie x 1000, gratis kleding, gratis make-up, gratis parfum, gratis interieur… eigenlijk alles wat je maar kunt bedenken.
Ja Paulien heeft dezelfde soort samenwerking met Opel.
Paulien en Mascha gingen toen ook samen naar Denemarken op persreis.
Het is wachten op het eerste #sponappartement
De Blonde Tigers hadden ook een tijdje een sponauto, die ze zo’n 3x hebben gebruikt. (Logisch als je in Amsterdam centrum woont. Ze hadden beter spon-fietsen kunnen krijgen.)
Dit doet mij denken aan mijzelf wanneer ik de sims speel met extra downloadable content en overal maar even wat schilderijen / poster ophang in een bepaalde kleur omdat ik het anders te kaal vind. :’) En te lui ben om wat anders te downloaden.
Ik vind hem oprecht lelijk maar ben sowieso niet echt fan van Opel. Vond die Fiat 500 die ze had met het Beautygloss logo zoveel mooier!
en trouwens, de grot heeft ze al. Alleen is dit een grot met stroom
Waarom rode remschijven bij een groene auto? Vloekt echt met elkaar
Matcht vast weer met de zool van de schoenen van Krek
Ik vind het uiterlijk van de auto lelijk, maar als Mas er blij mee is helemaal prima!
Ik ben denk ik een van de weinigen ben die de kleur echt mooi vind
♀️
Edit: Ik weet niet waarom dat teken na de emoji komt.
Past goed bij massa, hun betalen ook helemaal nergens meer voor.