Beutyblogtopic XL

Die Kelly ken ik alleen van d’r zelfpromo onder Mas d’r vlogs

3 likes

Mascha stunning op dr insta, echt mooie foto (hopelijk lukt de screenshot)

22 likes

Vind het ook een mooie foto!

Voel me tikkie lullig dat ik t vraag, maar iemand anders heeft haar make up gedaan of niet?

3 likes

Hahaha dat was ook het eerste wat ik dacht

5 likes

fillers

2 likes

Die zijscheiding staat haar zo goed. Snap niet waarom ze normaal altijd voor een Nana Mouskouri coupe gaat.

14 likes

Jaa wilde dit ook komen posten

Ps. Lovee haar lippen hier :heart_eyes::grin:

2 likes

Omdat ze zelf echt geen zijscheiding kan maken hoor!!11!!

Krijg je nu persoonlijk Mascha achter je aan?

1 like

Oh, ze gooit nu online met dreigementen

(Ja vakantie is leuk hoor maar je mist ook weet zoveel van het echte leven … forums dus :joy:)

Ik vind de foto ook mooi. De bob, de zijscheiding, de lichtere accenten in haar, het is allemaal mooi en staat haar prachtig. Kreeg wel inderdaad de indruk dat wellicht iemand anders haar en make-up heeft gedaan.
Wil ook even aanhalen dat haar nieuwe stylist echt leuke, hippe maar ook vooral passendere outfits voor haar samenstelt. In de Vlog zie ik regelmatig nog wel eens (op haar eigen initiatief) een ‘ik-probeer-wel-maar-het -is-weer-net-niet-setje’ maar voor (zakelijke) afspraken buiten de deur ziet ze er wel leuker uit tegenwoordig.

Misschien krijgt ze korting als krekko ook gebruik mag maken van de stylist. Want waar massa nog in de categorie ‘net niet’ valt is krekko het gewoon helemaal niet

2 likes

Fillertje, fotofiltertje daar, en dan heeft Mascha het weer voor elkaar.
Oh ja. Vergeet photoshop niet.

3 likes

Denk inderdaad wel flink bewerkt, haar huidskleur is veel lichter dan op de foto.

Weet jij, of iemand anders, wie haar nieuwe styliste is? Ben wel benieuwd

Vroeger poste marcha blogs over jezelf accepteren en zelfvertrouwen enzo…
Tegenwoordig laat ze haar lippen opspuiten, wenkbrauwen tatoeëren en haarextentions.

Ik vind het zo zonde, juist als ‘powerwoman’ moet je toch laten zien dat je trots bent op jezelf hoe je bent? I.p.v. alles laten verbouwen…

Zo lijkt iedereen straks op elkaar, uniek bestaat niet meer, iedereen is ‘ nep’

Mijn mening hoor, no offence tegen mensen die het ook doen, het is meer een tegenovergestelde kwestie als hoe ze vroeger was

3 likes

Maar het kan toch ook allebij. Ik ben blij met mezelf en trots enzo. Maar er zijn soms wel wat dingen die ik wil veranderen.

5 likes

Ze lijkt hier op rikki van gtst die nu in dat dansprogramma doet alsof ze verstand heeft van dansen.

Wel een klassiek gevalletje van: wauw mooie foto!! Herkende je bijna niet. :unamused:

2 likes

Hehehe

2 likes

Zoals mijn stiefopa zou zeggen: ‘Mooie foto meissie. Heb je een nieuw gezicht?’

27 likes

Hahaha heerlijke opa

1 like