Bewegingsdoel in juli

Ik ga voor de 10.000 stappen per dag. Zal sommige dagen heel makkelijk worden (rondje hardlopen) en andere dagen een stuk lastiger. Het heeft mij net in elk geval gemotiveerd om even op de loopband te gaan en mijn 7000 stappen aan te vullen tot 10000. Eerste dag gelukt dus :slight_smile:

1 like

Leuk dit topic! Ik ga vanaf vandaag meedoen met als doel een daggemiddelde van 10.000 stappen, dus 300.000 in juli in totaal.

1 like

Ik heb sinds zaterdagavond een soort blaar aan de binnen/onderkant van mn voet en er ligt een stuk vel van af, wat vrij pijnlijk is. Dus hoe goed ik nog mn doel ga kunnen halen weet ik niet :tired_face:

Bij gezondheid worden je stappen bijgehouden

Oeps, was al gezegd

Ik doe ook mee! Wil ook voor de 10.000 stappen per dag gaan. Even kijken of ik dat zo kan invullen in het bestand, op mn werk wordt google-docs geblokkeerd blijkbaar.

Tot nu toe gisteren niet officieel gehaald, kan met mijn wedstrijden geen horloge (Versa) omhouden, dus dat is een beetje jammer. Al heb ik ruim 3 uur op een sportveld gestaan dus denk dat het wel gelukt is :wink: Dit gaat helaas wel vaker voorkomen, dus vind het irritant dat mijn overzicht dan niet klopt, maar is niet anders. Misschien kan ik er een zweetbandje over dragen haha.

1 like

Ik heb het vandaag gemakkelijk gehaald! Ik gebruik Google Fit, maar ik heb soms wel het idee dat hij ook als ik fiets wat stappen mee telt. Maar ook zonder dat had ik het alsnog gehaald :grin: Hopen dat het op dagen waarop ik minder op de planning heb buiten de deur ook goed gaat.

1 like

1 uur yoga les en ongeveer 30 minuten wandelen vandaag dus al met al een goede dag.

1 like

Ook hier nog even een aanmelding van mij voor de nieuwe maand. Weer hetzelfde als in juni, 9000 stappen per dag.
In augustus doe ik graag mee met een ander doel, misschien 1x per week hardlopen en 1x per week sportschool.

Deze maand ben ik vanaf 12 juli in het buitenland, deels voor werk. Dus dan wordt het bovenstaande wat lastig te behalen.

Gisteren een halfuur hardgelopen, vandaag een uur gewandeld en 40 minuten pilates.
:muscle:
Die pilates zie ik altijd zo tegenop, maar zo fijn als ik het gedaan heb! Hebben meer mensen daar last van?

Dag 2 ook weer binnen, zal het vanavond even in het schema zetten!

Ik wil ook mee doen! Nog even een mooi doel bedenken… 10000 haal ik nooit met mn kantoorbaan (blegh hele dag opgesloten zitten), maar ik vind 8000 wel een mooi doel! Daarnaast wil ik weer 4x per week gaan sporten, maar met 3 ben ik ook blij!

1 like

Het gaat tot nu toe goed, tot en met dag 4 gehaald.
Voelde mij niet helemaal lekker (misselijk) maar toch even gemotiveerd om de 10.000 te halen

Ja ik haal het tot nu toe ook nog, maar wel met moeite haha

1 like

Vandaag een uur yoga en 10.000 stappen.

2 likes

Ik heb mn doel gezet op per week 5 uur fietsen
Wandelen doe ik niet echt omdat ik overdag van 08:15-18:15 weg ben en daarna ga eten en dan of iets doen (terras bijv) of netflix ga kijken. Dus daarom heb ik voor alleen fietsen gekozen. Zit nu al bijna op 5 uur maar morgen ga ik niet fietsen.

3 likes

Dit topic is zo rustig in vergelijking met dat van juni, of lijkt dat maar zo? Ik moet het altijd zo ver gaan zoeken. Hoe gaat het bij jullie?

Ik ben in dubio; ik werk bij in de horeca en heb gisteren een shift gedraaid van 12u tot 00u. Dat telt wel als sporten toch? :blush:

1 like

Ja vind ik wel hoor, helemaal als je veel loopt.

Hier gaat het trouwens goed! Elke dag doel gehaald. Maar ik heb vakantie dan gaat het wat makkelijker dan bij mijn zittende kantoorbaan. Volgende week weer beginnen, dus dat is wat lastiger, maar ik heb al helemaal een sportplanning gemaakt. Als er geen onverwachte dingen tussendoor komen moet het lukken.

2 likes

O wat goed!

en ja, ik had meer dan 21000 stappen :smiley:

2 likes

Misschien klinkt dit toch minder aantrekkelijk dan elke dag je stappendoel halen? Of is iedereen het na een maand gewoon zat :tongue:

Ik haal nog steeds mn 10.000 per dag, wel meer moeite dan vorige maand, maar wil mn streak niet verpesten haha. Heb over een week ook vakantie en dan wil ik meer gaan doen/hardlopen dus dan wordt het vast makkelijker. Ik zag ook dat ik op mn garmin app een badge krijg bij 50.000 stappen op een dag dus dat ga ik dan ook maar eens proberen te halen :biggrin:

1 like