Bewegingsdoel in juli

Het vervolg op In juni elke dag je stappendoel halen

Deze keer niet alleen een stappendoel per dag, maar voor alle bewegingsdoelen. Wil je elke dag 10.000 stappen halen, 75.000 stappen per week, of elke dag een uur bewegen? Alles mag :biggrin:
In dit topic kunnen we elkaar weer motiveren, aangezien dat bij velen zo goed hielp in het vorige topic.

Ik heb aan het excel document een tabblad toegevoegd voor juli. Hoe dat er precies uit komt te zien, staat nog open, want dat is niet meer zo makkelijk als met alleen stappendoelen en getalletjes per dag. Dus tips/aanvullingen hiervoor zijn welkom!

Link bestand

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1703_ADTkXclRrU0z9Wuzg8n0CUgDkoAV1ijh6_I92Cc/edit#gid=1871955214

Zelf ga ik nog steeds voor de 10.000 stappen per dag omdat ik bij 60 dagen m’n stappendoel halen weer een nieuwe badge krijg in mn garmin app :sunglasses:

3 likes

Ik doe zeker weer mee! Weet nog even nirt wat mijn doel precies wordt, maar het is mij wel heel goed bevallen!

1 like

ik heb mijn bewegingsdoel er al in gezet!

1 like

Ik ga weer voor het stappendoel. 6x niet halen in Juni is echt teveel. Ook een sportdoel minimaal 4x per week. 2x hardlopen (dit is het probleem niet) + 2x sportschool. Ik ga vanaf volgende week naar een nieuwe (stuk duurdere) sportschool. En wil wel echt gaan anders is het zonde van mijn geld.

Juni niet meegedaan, nu wil ik wel! Even een mooi doen bedenken.

Ik heb in juni niet meegedaan maar wil er in juli we voor gaan! Denk niet zozeer een stappendoel maar meer een bewegingsdoel. In ieder geval 3 keer een groepsles doen (vaak yoga maar kan ook iets andere) en dan nog een andere dag veel bewegen.

Vandaag een grote wandeling gedaan van 12km dus zoiets zou ik dan tellen als veel bewegen.

1 like

Heb mezelf er ook weer imgezet. Juni was echt geslaagd dus dit moet ook wel lukken.

1e dag is binnen :sunglasses:

Ik wil ook meedoen! Ik denk dat stappen teller mij fijner lijkt in het begin (ook om bij te houden). Ik heb geen fitbit of iets dergelijks dus wat voor app gebruiken jullie om de stappen bij te houden?

Wat voor telefoon heb je? Zit daar niet al standaard zo’n app op? Samsung en huawei hebben dat iig wel

Een iPhone, maar deze houdt niks bij. Misschien moet ik even opzoeken hoe dit aan kan. Dacht echt dat ik een app moest downloaden

Ik heb mijn doelen ook in de spreadsheet gezet. Alleen nog even kijken wat het handigst is qua tracken van aantal keer sporten, x aan het einde van de week om aan te geven dat het doel behaald is, of elke dag die ik heb gesport een x.

Hoe doen andere dit met een vergelijkbaar doel? (X keer per week sporten bijvoorbeeld)

Daar zocht ik ook nog een oplossing voor! :smiley:

Welke iPhone heb je? Bij gezondheid houdt hij een heleboel bij, staat dacht ik automatisch aan.

Een SE. Ik heb net de instellingen aangezet, dus hopelijk werkt het

1 like

Ah mooi!

1 like

Ik heb mijn doel voor vandaag gehaald! 50 minuten fietsen, en al een uur gelopen!

1 like

Stappendoel gehaald!

1 like

Ik ga elke dag die ik heb gesport invullen met een X.

Ja dit lijkt me ook het handigste!