Bewegingsdoel in juli

Ja, ik vind zwemmen eigenlijk enorm leuk maar dat hele omkleedgedoe ervoor en vooral erna vind ik altijd zooo vreselijk. Maar opzich wel een goed alternatief voor nu!

Hahaha, gisteren had ik een feestje, dus toen hebben met de hele groep echt een wandeling daar gemaakt van 45 minuten? Dus ik had voor 4 uur 's ochtends mijn doel al bijna binnen :joy:

3 likes

Ik ga deze week voor het eerst naar een les spinning en ben echt super bang en nerveus. Volgens mij is dat super intens.

1 like

Halverwege en elke dag het stappendoel gehaald, gaat lekker!
Ben alvast aan denken of ik volgende maand weer wil doen; en zo ja, of ik dan nog wat meer stappen wil zetten. sommige dagen gaan heel makkelijk, maar andere (thuiswerk dagen) moet ik toch echt in de avond weer aan de slag.

Ja ik weet nog niet wat ik volgende maand doe. Na 60 dagen krijg ik die badge en daarna telt ie niks meer… Daar gaat mn motivatie :tongue:

2 likes

Ik denk dat ik volgende maand misschien weer voor stappen ga, maar dan een weekdoel. Vanaf half augustus ga ik ook 40 uur per week werken, dus dan is 9.000 stappen per dag wel lastig.

Ik ging zooo goed. Maar dit weekend geen een keer gehaald en ben volgende weeek een paar dagen weg voor werk dus dan wordt het ooklastig …

En hoe gaat t nu?

Ik doe mee! Heb een bewegingsdoel ingesteld op mijn Apple watch: 540 kcal, 30 min trainen en 12 uur staan.

Meer mensen met een Apple watch? Wat is jullie doel?

1 like

Lief dat je t vraagt! Helaas maar twee keer gehaald afgelopen week… Paar dagen ziek geweest en dus weg geweest voor werk. Baalde behoorlijk afgelopen week, maar zit vandaag alweer op de 6000 stappen :muscle:

Merk wel dat als ik eenmaal bezig ben ik er makkelijk aan kom, maar op dagen waarop ik normaal niet zoveel zou doen motiveert het wel echt om nog even wat te gaan doen!

1 like

precies dat laatste heb ik ook! Zit vaak makkelijk aan de 15.000 stappen als ik aan werk ben, ga sporten enzo. Maar met een thuiswerkdag zo lastig.

Tot nu toe heb ik het all 22 dagen van de maand gehaald, dus dat laatste moet ook nog wel lukken

1 like

vandaag niet gesport dus weer een moeizame dag, 2600 stappen door het huis gezet (ja, ik had ook gewoon op de loopband gekund, maar niet gedaan haha).

Vandaag bijna dag 56 gehaald… Maar met dit weer is het wel een stukje lastiger zeg :sweat_smile:

Ik heb het opgegeven geloof ik. Ik ga het denk ik alleen zaterdag halen, want dan loop ik post.

Haha shit ik had t bijna niet gehaald. Kwam er net op tijd achter dat ik er nog 400 moest voor middernacht :sweat_smile:

Lekker bezig! Bijna alweer het eind van de maand, ziet er naar uit dat ik het gewoon ga halen. Ga eind van de maand eens uitrekenen wat mijn totaal aantal stappen is geweest.

Maar eind van de maand betekent ook de vraag; wat gaan we volgende maand doen ?!?!

Gisteren gehaald
Wat moet ik nu met mn leven :tongue:

Ben er nog niet over uit of ik mn streak wil behouden haha

4 likes

Het is gewoon al Augustus.
Ik heb 1 dag niet de 10.000 stappen gehaald. (beter dan de 6 van Juni, maar ik vind het wel zonde) Ik had gewoon met mijn kont van de bank moeten komen.

Doe je deze maand weer mee?!?

Ja ik wil zeker meedoen als er weer animo is.

1 like