Biertopic

Hahah ik zie dat je hebt getoast op mijn laatste checkin, ik zit niet nu al aan het bier maar moest mijn drankje van gisteren nog inchecken

Haha ja ik heb soms ook zo’n periode dat ik snel alle biertjes van de afgelopen tijd incheck en dan krijg ik een melding of ik wel voorzichtig doe haha.

4 likes

Omg after eight beer :heart_eyes: Dat klinkt echt extreem lekker, precies in mijn straatje

2 likes

Ah ik had laatst een biertje met limoncello van het uiltje, was wel lekker, maar proefde niet heel duideijk limoncello. Ben benieuwd naar die met after eight!

2 likes

Bij de Ah deze week 0,0 ook speciaalbier in de bonus

2 likes

Mijn gebruikersnaam is Maartje04

2 likes

Ik had op aanraden van hier die alcoholvrije jever fun gekocht maar ik vind m echt niet lekker? Zo zuur, smaakt normaal bier evht zo? Ik drink eigenlijk alleen maar speciaal bier en jupiler

Huh zuur? Ik vind m gewoon naar pils smaken, dus wo bitter maar niet zuur

Misschien had ik een slechte te pakken want dit was echt net citroen? En niet eens op een lekkere manier zoals in een sour beer

Iel nee dat klinkt niet okee, ik heb 'm afgelopen weekend nog gedronken en geen citroen geproefd haha!

Vandaag ben ik een jaar samen met m’n vriend en hij kwam aan met wat speciaalbiertjes, dus ik zondig weer eens doordeweeks met een paar biertjes

2 likes

Die badge heeft mijn vriend serieus gehaald en dan ook echt gedronken dus. Toen hij nog op kamers zat een paar jaar geleden hebben ze dat een keer op een vrijdag gedaan. We zullen het studenten leven maar de schuld geven he hahah.

2 likes

Ik heb nog nooit een brouwerij gecrowdfund maar ik ben wel naar een aantal geweest zoals het Uiltje, telt dat? Hoe vind jij nieuwe brouwerijen/ hoe bepaal jij wie je wil funden?

1 like

Oohh ik heb ook untappd maar zit bijna niemand op. Ik ga jullie even toevoegen, volgens mij heet ik daar koelkastmagneet

2 likes

oeh drink nu mikkeller drinking in the sun
lekkerrrrrrrrrrrr

1 like

@DoeMaar @Rozecoupeschaar @littlenumbers ik heb jullie ook toegevoegd op Untappd, mijn gebruikersnaam begint met een j en lijkt op een biermerk

2 likes

Dit biertje heet wake me up when the pandemic ends. Ik heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met een biertje haha. Het smaakt ook echt geweldig.

10 likes

Waarschijnlijk een van de laatste warme dagen, dus vriend en ik zitten al de hele dag in de tuin de zomer biertjes op te drinken haha. Vandaag hadden we:
Budels white gose, echt super lekker zuur, fris, 9/10
Witte lambic, dit is echt een van mn favo, lijkt wel op de Budels, ook heel fris en dorstlessend, 9/10
Rodenbach classic, dit merk ontdekte we deze zomer, een rood/bruin biertje dat ook zurig is, echt mega lekker. Heb de fruitage hiervan eerder gehad en die is ook lekker, lijkt op liefmanns maar iets minder zoet. Ben benieuwd naar hun Grand Cru.
En nu heb ik een desperados lookalike met mojito uit de duitse supermarkt, wel lekker maar beetje te shandy achtig voor mijn smaak

Ik ben nu dit bier aan het drinken, en het is één van m’n favorieten. Je proeft de vanille heel goed, en in combo met de rest van de bock is het echt een 9/10.
image

9 likes

Oeh klinkt goed! Ga deze even opslaan

1 like

Waar haal je deze?