Biertopic

Heb vorige week een lekkere sour op florida weisse no4 van the garden brewery,met papaya perzik en abrikoos.

En een heel lekkere tripel weizen (bullebak) maar die had ook een zuurtje.

Ik hou heel erg van sours. Maar vind eigenlijk heel veel erg lekker. Tripels ook altijd lekker

2 likes

Haha nee maar ik wil het nu wel, wat interessant. Is het taxi zoals de frisdrank of taxi zoals de auto? Ik ben geïntrigeerd

@DoeMaar / @anon43983847 Emelisse heeft /had een chili pumpkin stout maar die vond ik een beetje tegenvallen, niet chili genoeg :frowning:

1 like

Taksi zoals dat drankje! Weet niet waarom ik taxi heb getypt gisteren, haha. Maar het is deze!

https://www.beerinabox.nl/bier/1738-tropical-pale-ale-baxbier

1 like

Beetje late reactie, maar echt 0.0 vind ik de Bavaria IPA lekker. Verder zijn de meeste die ik echt lekker vindt helaas geen 0.0, maar <0.5

1 like

Ik heb 'm op m’n wishlist gezet voor de volgende keer haha. Klinkt lekker

1 like

Zag net dit bij de nettorama:

Ik ga morgen denk ik die bloedsinaasappel meenenem

2 likes

Heeft er iemand Untappd? Vind het leuk om mensen te volgen voor bier inspiratie :smiley:

3 likes

Ja ik! Ik heet daar koelkastmagneet (haha)

Ik ben Maartje04

@littlenumbers @DoeMaar ik heb jullie toegevoegd! Marjolein92

1 like

Ik heet vahaiya! Ik ga jullie ook toevoegen haha

1 like

Ik ga jullie ook toevoegen! Ik heet Vinyl-27

3 likes

Ik ga jullie ook toevoegen, ik ben de knipogende persoon

2 likes

Valt me op dat m’n foto echt meer dan tien jaar oud is :sob::sob: denk richting de 15. Maar een keer aanpassen

Hm laatst kon iemand anders me ook al niet vinden! :frowning: ik zoek jou wel haha

1 like

20210424_195802

Deze is echt chefs kiss
Zoet, romig, dik. Ik haal er ook echt salted caramel uit

4 likes

Heeft iemand die nieuw gelanceerde biertje van Heineken al geproefd? Kan die idd tippen aan Hertog-Jan?

Biertje afgelopen weekend geproefd. En nouja het is gewoon bier. Niet vies ofzo maar ook niet echt een wow factor. Licht bittertje en een mooie heldere kleur. Ruikt wel lekker! Of die echt kan tippen aan hertog-jan vraag ik me af.

Heb deze in Italië veel gedronken
De gewone is gewoon pils, ze geven daar nog wel meer varianten volgens mij

1 like

ik heb deze gehad:
image

Had de Jalisco variant al eens geproef, en nu deze bourbon barrel variant. Echt zo lekker. Beetje jammer dat een blikje 10 euro is.

5 likes