Geen slecht verlaat afstudeer cadeau
Edit: die cocoa monstra is trouwens 16,5% word intens
Het is een bedoel je die white chocolate strawberry pie? Dat is een sour mocht het wat uitmaken
De plus in Asten ook! Dus misschien hebben meerdere plus winkels dat wel. En tegenwoordig bij ons de Jan linders ook echt veel! Laatst hadden ze daar ook allemaal speciale van de moersleutel bijvoorbeeld.
Ja deze brouwerij verkoopt ook bij de Jan linders en jumbo!
Edit: oh je schreef ook bij de Jan linders haha, ik dacht plus. Anyway ze zijn wel aan te raden
Ik heb ook weer wat biertjes gehad:
Ben normaal niet zo van de sours maar deze was echt mega lekker. Imperial sour ale met framboos en rabarber. Zoetig wel en heel erg smaakvol. Had praktisch het idee dat ik fruitsap aan het drinken was.
Waar heb je ze vandaan?
Ik ga vanavond deze drinken: Cocoa Mostra - Aslin Beer Company - Untappd
16,5% echt zin in
Bierwinkel in Groningen (Folkingestraat zit het). Wajoo dat is wel echt een sterk biertje! Zit veel in ook! Ik moet even dimmen met mijn speciaalbiergebruik, want ik begin een beetje zoals de partners in het leed dat een relatieleed topic te worden, maar ik heb ook nog deze klaarstaan: Big Trouble Al'owa - By The River Brew Co - Untappd
@anon50301661 Ohh zonde! Ik was er anders echt benieuwd naar geweest. Waarschijnlijk zoet, en super lekker. Bockbiertjes zijn ook mijn favoriet. Ik ga wel eens naar een biercafé waar ze nu een rumbock op de tap hebben, hmmm.
Ik moet echt een auto zodat ik naar Groningen kan rijden. Nummer 1 reden waarom ik rijlessen heb
Nu er overal weer bok bieren zijn… Welke moet je echt geproefd hebben?
Ik vind IJbok heel lekker!
En:
La Chouffe 6666
Brugse Bok
Barbãr bok
Verder ben ik ook wel benieuwd, love een goede bok
Dit klinkt zo lekker. Ik heb met moeite ook nog een interessant bier gevonden in de buurt laatst:
Vind m lekker! Maar echt 400 soorten pils en ipa, 0 lekkere stout
Ooooh top!! Nu wil ik ‘m sowieso proberen. Ga meteen opzoeken waar ze ‘m verkopen. Thanks!
Is die met pompoen ook erg bitter of valt het mee?
Ohh @anon50301661 ik vond die rumbock juist heerlijk! Proeft goed de smaak van rum er ook bij. Ben nu mega benieuwd naar dat pompoenbiertje.
Ik had dit weekend weer lekkere biertjes:
Stout seizoen is weer begonnen!! Echt mijn favo biersoort.
Paar van mijn favo’s de afgelopen tijd:
Heb nu een Craft Beer webshop ontdekt op nog geen 5 km van waar ik woon waar je ook kunt afhalen. Daar hebben ze wat specialere biertjes uit voorraad leverbaar
Dit is een Bloody Mary, maar in plaats van vodka zit er bier in. Dus eigenlijk bier met tomatensap. Very strange haha. Combineer dit in elk geval niet met een oliebol.
Mijn lekkerste biertjes van de laatste tijd:
Verder vond ik La Trappe Isid’or, Tricky Tripel van Gebrouwen door vrouwen en Bullebak van De eeuwige jeugd top!
Ik ben benieuwd of ik nu nog ergens een pumpkin variant kan vinden, heb deze helemaal gemist. Maar lijkt me echt heerlijk!
Ik heb ze nog niet geproefd maar wilde wel even m’n interessante aankopen van vorige week delen
Vooral die tweede ben ik benieuwd naar
Door deze foto’s krijg ik zin om een bierpakket samen te stellen voor de feestdagen. Wat zijn echt biertjes die je geproefd moet hebben? Tomatenbier was trouwens niet te zuipen, uiteindelijk het halve blik weggegooid.