Biertopic

Ooooh top!! Nu wil ik ‘m sowieso proberen. Ga meteen opzoeken waar ze ‘m verkopen. Thanks!

Is die met pompoen ook erg bitter of valt het mee?

Ohh @anon50301661 ik vond die rumbock juist heerlijk! Proeft goed de smaak van rum er ook bij. Ben nu mega benieuwd naar dat pompoenbiertje.

Ik had dit weekend weer lekkere biertjes:

Deze was echt heerlijk! Je proeft mega goed die kersentaartsmaak, zelfs een beetje het deeg. Was ook echt praktisch vruchtensap, heel lobbig ook, heeft eigenlijk niets meer met bier te maken.

En deze porter had ik ook! Maar die vond ik iets minder. Opzich wel prima, maar er zat een soort gek zurig smaakje aan wat ik niet zo lekker vond.

7 likes

Stout seizoen is weer begonnen!! Echt mijn favo biersoort.

Paar van mijn favo’s de afgelopen tijd:

• Brouwerij Frontaal: Last Call B.A. 2021
  • Galea Craft Beers: Antwerp
  • Brouwerij Kees: Eclair
  • Brouwerij de Man x Galea: Black Treats

Heb nu een Craft Beer webshop ontdekt op nog geen 5 km van waar ik woon waar je ook kunt afhalen. Daar hebben ze wat specialere biertjes uit voorraad leverbaar :drooling_face:

4 likes

Dit is een Bloody Mary, maar in plaats van vodka zit er bier in. Dus eigenlijk bier met tomatensap. Very strange haha. Combineer dit in elk geval niet met een oliebol.

5 likes

Mijn lekkerste biertjes van de laatste tijd:

Verder vond ik La Trappe Isid’or, Tricky Tripel van Gebrouwen door vrouwen en Bullebak van De eeuwige jeugd top!

Ik ben benieuwd of ik nu nog ergens een pumpkin variant kan vinden, heb deze helemaal gemist. Maar lijkt me echt heerlijk!

7 likes

Ik heb ze nog niet geproefd maar wilde wel even m’n interessante aankopen van vorige week delen

Vooral die tweede ben ik benieuwd naar

5 likes

Ik dacht oeh is Isey d’or een nieuwe versie van de Isidor haha. Is ook een van m’n favo’s!

Pompoenbier klinkt ook goed! Ik ga eens kijken of ze dat hier bij de speciaalbierwinkel hebben

Door deze foto’s krijg ik zin om een bierpakket samen te stellen voor de feestdagen. Wat zijn echt biertjes die je geproefd moet hebben? Tomatenbier was trouwens niet te zuipen, uiteindelijk het halve blik weggegooid. :cry:

1 like

Chill! Fuck de kerstboom hebben ze ook. Die gaat op m’n lijstje :smiley:

Mijn buit voor de feestdagen.

1x Sour
1x Pumpkin ale
1x Saison
2x Stout
2X IPA
1X blond
1X donker blond
1X bier/wijn hybrid

Ben erg benieuwd naar de Sour, Pumpkin ale en peanut butter, jelly s’mores stout. :yum:

5 likes

Skeleton Sage. Ben op aanraden van hier op zoek gegaan naar bier met pompoen haha. Erg benieuwd naar hoe het smaakt.

Ohh nice! Heb je die toevallig in die bierwinkel in de folkingestraat gekocht? Ik ben ook benieuwd nu!

Jep! Die zijn gewoon open. Ze staan als het goed is bij de sours. Ze hadden ook nog een Pumpkin spice stout als je dat lekker lijkt.

Kunnen we trouwens nog met z’n allen een bier meet up houden als derona weer normaal doet haha. Eerst naar de folkingestraat en daarna door naar de pintelier.

2 likes

Of naar Mout! Serieus een leuk idee, ik ben bij :grinning:

2 likes

Ohhhh als ik dit lees mis ik Groningen!! Love de pintelier

3 likes

Jaaa de pintelier is zo fantastisch. Met z’n allen dicht op elkaar. Heel fijn café haha.

2 likes

Ik was net bij de Hema en ze hadden allemaal Lowlander Love Ale biertjes daar staan, zogenaamd lustopwekkend. Leek me leuk als cheesy cadeautje voor mn vriend op valentijnsdag maar toen ik wilde afrekenen mochten ze volgens de kassa niet verkocht worden, de medewerkers wisten ook niet waarom. Heeft iemand deze wel al kunnen kopen (en proeven)?

oh wat apart? Ben wel heel benieuwd nu haha, ik zal binnenkort eens langs de hema.

1 like

Hebben jullie de afgelopen maanden nog iets noemenswaardigs gedronken?

Ik drink nu deze en heb helemaal zin in de herfst/winter. Om dan in een bruin café dit biertje te drinken terwijl het buiten waait/sneeuwt :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes