Big Brother

Vanavond is het zo ver! Gaan er meer mensen kijken? Altijd leuk om hier mee te lezen.

https://www.ad.nl/show/dit-zijn-de-nieuwe-bewoners-van-het-big-brother-huis~aa2b702f/

De openingsaflevering is op maandag 4 januari om 20.30 uur te zien op RTL 4. Hierna is Big Brother elke werkdag om 21.30 uur en elke zaterdag om 18.00 uur te zien op RTL 5.

Livestreams
Ze worden 24 uur per dag gevolgd door camera’s. Bij Videoland zijn twee livestreams te volgen. Dagelijks is er op tv een update van de gebeurtenissen. Geraldine Kemper en Peter Van de Veire presenteren na de openingsuitzending ook de wekelijkse liveshow ‘Big Brother: Live’ op donderdag en de finale.

6 likes

Yessssss! Ze zitten blijkbaar al sinds oudjaarsdag in het huis. De kandidaten lijken me bijna allemaal heel leuk en lief, maar ik hoop dat het nog wel een beetje gaat knetteren daarbinnen. Theo lijkt me trouwens een vermoeiende man.

Jaaa staat hier ook op de planning om te gaan volgen! Ben benieuwd

Ik zie nu op Instagram het volgende:

  • De eerste uitzending is vanavond om 20:30
  • Daarna iedere werkdag om 21:30
  • De liveshow is op donderdag om 21:30
  • Op zaterdag is er om 18:00 een weekoverzicht
3 likes

Ik ga kijken

Ik ga denk ik eerst maar de eerste aflevering afwachten, hoop niet dat het een soort Utopia gaat worden want dan haak ik snel af.

2 likes

Daar ben ik wel bang voor…

Ik hoop het ook niet, maar het concept is natuurlijk wel hetzelfde! Ben wel benieuwd of ze er nieuwe spelelementen aan hebben toegevoegd

1 like

Ik ga kijken vanavond

Jaa, eindelijk weer! Ik vind het wel jammer dat ze blijkbaar al sinds 31 december in het huis zitten. Vind het juist leuk om op de livestreams te volgen dat ze elkaar een beetje leren kennen enzo.

3 likes

Hoezo is het er op twee zenders tegelijk op ? :rofl:

1 like

Ja heftig hahaha

Ik ga wel een poging wagen denk ik, ben wel benieuwd omdat ik te jong was voor de Big Brother gekte van vroeger. Maar als het inderdaad veel op Utopia lijkt ben ik er heel snel klaar mee denk ik.

Zo veel zin in deze slechte tv!! Utopia heeft een gat achter gelaten in mijn tv avonden.
Ik vind geraldine alleen echt heel stom

1 like

Nou daar gaan we hoor! En man wat ingewikkeld dat overzicht hier boven van wanneer het uitgezonden wordt haha.

3 likes

Ik heb dit nog nooit gezien maar heb fomo dus hoop dat 't leuk wordt

Ik dacht dat het op videoland zou staan maar zie niks… Hoe kijken jullie? Of allemaal live op tv? (heb geen tv haha)

Videoland geeft een foutmelding bij mij :frowning_face: irritant

Werkt dit? https://www.videoland.com/bitmovin/1020671/big-brother-de-start/replay

3 likes

Wat een hottie deze eerste kandidaat! Wel heel lief ook denk ik.

1 like