Ja, dat verwacht ik wel. Michel is de laatste huismeester werd verteld voordat ze aan dat spel begonnen vorige week.
Hahaha niemand in mijn omgeving kijkt ook BB hahaha.
Ja, wij en FOK forum hahaha.
Hahaha ik ken ook niemand die kijkt, daarom ben ik blij met dit topic😂
Ik ken 2 mensen die het kijken. Eén kijkt alleen de samenvatting en de andere kijkt alleen wie eruit gaat . Ken ook niemand die het elke dag kijkt.
Ik ga toch voor Jill haha
Denk echt dat als ze het beter vorm hadden gegeven ze het veel beter hadden kunnen doen qua kijkcijfers. Veel mensen die ik kende zijn wel gestart maar uiteindelijk afgehaakt.
Ik vermoed dat Julie alsnog naar huis gaat volgende week. De Jill en Michel fans gaan nu gewoon op henzelf stemmen.
Liese zal zich nu echt heel schuldig voelen😭
Ja, sowieso. Julie volgende week exit.
Yes mogen stemmen! Nu hopen dat Nick de minste punten zal krijgen . Dat gun ik hem
Wow, Nick loopt te huilen. Niet normaal. Niet verwacht bedoel ik
Pfff ja tijd dat Nick op de bank komt te zitten volgende week.
Hahaha ik ken dus ook niemand die het kijkt verder.
Omg ik ben echt dom maar had nog hoop dat er iets met die €9000 ging gebeuren
Jullie droomfinale, kies 3 kandidaten:
- Michel
- Nick
- Julie
- Liese
- Jill
0 stemmers
Naomi was dan ook echt zijn maatje. Daarom trok hij het ook zo aan (o.a.) dat Liese op haar gestemd had
Ja, vind dit toch wel sneu om te zien. Wat een rot sfeer. Hoop niet dat Liese zich nu extra schuldig gaat voelen.
Ik hoop de meiden. Dat lijkt mij wel leuk!
Gezellig feestje hoor!! Nick denkt: shit, zelfs met mijn fans heeft Naomi het niet gered van Julie.
En dan Backstreetboys met Everybody als muziek . Staat lekker in contrast met het gezicht van Nick