Ik heb het net teruggekeken en vond het zelf leuker dan verwacht (op Theo na, vind het echt misselijkmakend dat ze dit als topic erin doen voor entertainment). Maar ik moet zeggen dat ik zulke hersenloze series erg leuk vind dus weet niet of ik een objectieve bron ben haha.
En die van rtl 4 en rtl 5 waren volgens mij gewoon hetzelfde maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Nou ik ga nog een poging wagen.
Waar staat dit huis trouwens?
Naast de Arena
ik werd hier ook nieuwsgierig naar. dus even gezocht op internet.
Het huis staat in Amsterdam (naast de Johan Cruijf Arena.)
Ja ik zag al dat ze steeds Ziggo Dome filmden volgens mij maar ik vond dat wat voor de hand liggend, ik dacht het is vast ergens afgelegen. Maar dus toch daarzo.
Yep, en is zelfs nog speciaal voor hun gebouwd ook::
Het complex wordt momenteel gebouwd op een parkeerterrein tussen de Johan Cruijff Arena en het kantoor van EndemolShine. Het huis moet op korte termijn af zijn, aldus een woordvoerder. Het programma zal op 4 januari van start gaan en zowel Nederlandse als Vlaamse kandidaten kennen.
Bron: AD
Ik heb 't even gemist, wie heeft die doos nou verplaatst?
Liese! Zij had dat als geheime opdracht gekregen om de nieuwkomers te helpen
Oh er kan geld van het prijzengeld af. Er blijft sowieso niks over na 100 dagen.
Is het het waard om terug te kijken?
Denk dat ze misschien ook weer geld kunnen verdienen als het uiteindelijk echt een laag bedrag wordt
Ik vind het een saaie afl en die opdrachten zijn mega truttig
Aah ja dat klinkt wel logisch. Anders is iedereen er na een paar weken klaar mee, maar zo blijven ze wel gemotiveerd idd.
Theo lijkt ook niet iemand met wie ik kan opschieten, maar aan de andere kant: waarom zouden ze hem er niet in doen. Het is toch prima als er in het huis meerdere persoonlijkheden zitten?
Misschien een onpopulaire mening maar ik hoop dat Theo in het huis blijft. Ik denk dat dat nog grappig zal worden.
Also, ik zou echt gek worden om zo lang na elkaar met allemaal volwassenen in 1 slaapzaal te moeten slapenā¦
Heeft iedereen een persoonlijke pot? Ik dacht eerst dat er een gezamelijke pot was, maar dan zijn die geheime opdrachten niet logisch.
Ik was mij zo aan het opwinden toen ze die kist in de slaapkamer gingen zetten.
En zeker toen er iemand zei āer heeft iemand een geheime missie.ā
Ik dacht echt waarom elkaar tegenwerken. Misschien is het goed voor de groep.
Ik zou geen goeie zijn om hier aan mee te doen. Ik zou me constant aan iedereen ergerenā¦
Ik snap niet waarom ze vier dagen eerder al begonnen zijn? Nu zit er zoān groot tijdsverschil tussen de livestreams en de afleveringen. In de livestreams krijg je vandaag of morgen al te zien wie er genomineerd zijn voor eliminatie, terwijl er in de aflevering nog niet eens een huismeester is gekozen?
Gooi die 2 snurkers in 1 kamer en de rest in de andereā¦
Hahaha iemand noemde Jowi Tribbiani (van Friends)