Na een week?
Na het weekend is dadelijk het halve bb huis leeg
Snap je
ik denk al 10 dagen ofzo. Maar inderdaad 2 weken is inderdaad erg kort.
Tuurlijk wel mooi dat hij gerustgestellende gedachten daarover had als ouder.
Haha vind dat persoonlijk alsnog best veel. Met of zonder corona.
Ze hadden voor dat ze gekozen werden allerlei gesprekken gehad met psychologen om te testen of ze sterk genoeg zijn om het aan te kunnen. Bij sommige vraag ik me af hoe ze die ātestā zijn doorgekomen. (Daan, nathalie). Er wordt ze toch heus wel goed en duidelijk vertelt over hoe veel bullshit ze buiten en online zullen krijgen?
Ik kan mān vinger niet helemaal op de waarom leggen, maar ik vind Julie echt totaal niet fijn of sympathiek overkomen. Ik erger me aan haar zonder precies te weten waaraan
Jowi is nu zān koffer aan het pakkenā¦
Jowi gaat vandaag weg en volgens mij gaat Nathalie ook weg⦠En Daan wil nu ook weg want ze wordt toch volgende week naar huis gestuurd haha. Hele huis loopt leeg joh!
Maar ik vond dit ook wel apart hoor, ineens moeten ze in 5 minuten beslissen of ze gaan? Ik snap nu wel dat Nathalie boos is, want ze zou eigenlijk zondag nog een gesprek met die psycholoog hebben en daarna beslissen.
En ik lees nu op FOK forum (die kijken echt 24/7) dat Patrick ook twijfelt om weg te gaan omdat hij het toch niet kan winnen. En hij weet nu dat zijn kinderen zonder hem kunnen (na 10 dagen lol).
Daan gaat ook weg. LOL!
Patrick heeft zijn koffer niet gepakt in deze 5 minuten, dus ik denk niet dat hij gaat.
Edit: Daan nu wel ruim na 5 minuten
Ik ben echt bang dat Jill en Thomas nu eruit gestuurd worden door die Belgen . Dan stop ik echt met kijken.
HAhaha wat hilarisch. Kunnen ze 't programma wel opdoeken straks
Ze hadden nooit Belgen en Nederlanders samen moeten doen. Dat is vragen om groepjes. Hebben ze dan niks geleerd van Expeditie Robinson.
Wauw hahaha, gaat lekker zo lol. Ben benieuwd of er nu nieuwe bewoners gaan komen ook
Ik kijk nu live en blijkbaar gaat Danielle nu ook hahaha ok doei allemaal
Alle Nederlanders eruit haha. Behalve Michel en Jill. En er moet toch verplicht 1 Nederlander en 1 Belg in de finale?
Jill die daar zielig staat toe te kijken ;(
Als Thomas eruit wordt gestuurd is Jill ook exit. En andersom ook denk ik.