Bijzondere huizen op Funda

Ho shit, volledige renovatie lees ik. Hopelijk zien we dit pand ooit nog terug bij “help mijn man is klusser”

4 likes

Oeee daar zou je zo een commune van kunnen maken. Beetje met je vrienden in een gigantisch huis wonen. Ieder een eigen woonruimte opknappen enzo.

5 likes

Maar dan moet ik een hoed op en dat staat me niet

3 likes

Aah dit doet me denken aan het kabouter huisje van sneeuwwitje ofzo. Vind t wel cute. Maar waarom die industriële keuken :exploding_head:

2 likes

Een huis voor vrijgezelle mijnwerkers, eigenlijk de jaren ‘30-editie van een Polenhotel :sweat_smile:

5 likes

Wow! Heel vet. Benieuwd wat voor soort banen de eigenaren hebben

2 likes

Waarom toch altijd die portretten van the godfather en vergelijkbare “iconen”
Ik zag pas ook weer ergens een portret van Tony Montana hangen echt grote voorbeelden hoor

8 likes

Love dit echt! Als ik die kozijnen zie moet ik wel echt slikken, geen isolatie niets, maar je kn hier wel echt iets geweldigs van maken🙌

Zou er biiiijna voor nr Limburg gaan😂

1 like

En waar zouden de eigenaren dan nu naartoe verhuizen? Bestaat er nog iets beters, duurders, groters?

Voor 11 miljoen zou ik eerlijk gezegd toch ergens anders willen wonen dan in Uden

10 likes

Naar Dubai schijnbaar, valt vast wel iets groters te vinden. :sweat_smile:

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/5208906/roger-lips-vastgoed-faillissement-vlucht-dubai-om-rechtszaak

6 likes

Vind dit echt fijn om te lezen hahaha. Zie je zo die foto’s van dat huis op Funda en ga je jezelf afvragen hoe mensen in hemelsnaam ooit zo rijk kunnen worden, besef je dat je zelf überhaupt geen huis kunt kopen en voel je je toch een beetje zuur. Maar dan lees ik dit en ben ik meteen weer genezen :joy:

3 likes

Jeezzz Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

Voor deze prijs gaan appartementjes hier in de stad weg tegenwoordig. :rofl: Maar ik vind het wel wat hebben! Heerlijke vakantie vibes en volgens mij ook lekker prive allemaal, geen inkijk enzo.

1 like

Hahah dat youtubefilmpje van pink floyd dat naar de tv gestreamd wordt. Heb je een huis van 11 miljoen, kun je daar niet wat fatsoenlijks voor inrichten?

12 likes

Ik kreeg vooral een error door dit mega grote wijnglas naast de piano… Alsof de piano van miniatuur is? Of vliegt dat glas? Of is dat echt een 100 liter wijnglas?

16 likes

Als je bingo speelt met de huistrends, heb je met dit huis meteen bingo haha. Vind die schuifdeur wel héél mooi.

3 likes

Bedoel je dat de prijs te laag is ingezet voor zo’n huis?

Zou ook vallen voor het vakantiegevoel!

Helemaal ‘gerenoveerd’, en energielabel E…

5 likes

Doodse kutplek is dat hoor

2 likes

Nee laag niet denk ik, maar het voelt laag omdat hier in de randstad het voor het dubbele verkocht zou worden. :sweat_smile:

1 like