Bijzondere huizen op Funda

Omdat ook dit topic hier niet kon missen! Voor alle gekke/mooie/lelijke/bijzondere huizen!

3 likes

Geen Funda, maar dit is een site vol met bijzonder vreselijke huizenfoto’s. Kan ik me uren mee vermaken :stuck_out_tongue:

1 like

Dit huis bevat werkelijk alles waar mijn Millennialhart sneller van gaat kloppen! Voel me nu echt een basic bitch

1 like

Hahaha dit is geweldig!

20 likes

Zoiets heb ik laatst ‘in het wild’ gespot in een restaurant! :scream:


 wat.

2 likes

Ja, uiteraard kan ik hier geen foto van vinden nu. :frowning_face: Het is bij de dameswc’s in restaurant Kvarnen in Stockholm!

2 likes

https://www.funda.nl/koop/weesp/appartement-40473544-nieuwstraat-98/

Echt een klein poppenhuisje! Wel een beetje duur voor 165k :no_mouth:

6 likes

Een half miljoen. Je moet wel evenwicht hebben om bij je bed te komen:

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-40538768-leidsegracht-82-n/

8 likes

Huh!!! Wat een raar huis en dan die inrichting :eek:

Haha wtf die catwalk met afgrond naar je “slaapkamer” :joy: ik zie me al gaan als ik dronken ben

15 likes

Voor een half miljoen woon je dus op de zesde verdieping (zonder lift), in een soort grote studio (oh nee pardon ‘loftwoning’), waar een deel van je gasten niet kan staan want die balken hangen laag en je elke avond je leven riskeert als je naar bed wil. Nee dankje.

Wel heel mooi die balkon. Maar de lelijke vloerbedekking leidt af.

4 likes

Hahahaha mijn god de weg naar het bed :joy:

WĂĄt een sfeerloze bende zeg.

Hoe bedenk je dat ook met die slaapkamer
 Zoveel vraagtekens boven mijn hoofd.

1 like

Wauw!

Huh ik ben echt benieuwd wat voor iemand hier nu zou wonen? Die inrichting is ook zo vreemd

Ik was laatste in een restaurant in Porto en daar hadden ze ook een duo WC! Uiteraard even gezellig samen met een vriendin gebruik van gemaakt.

1 like

Ik blijf gefascineerd door de smaak van mensen. Of wansmaak haha

2 likes

Ik ook!

2 likes

He dit is echt iets wat ik niet snap. Waarom zou je haha. Ik ben hier veel te preuts voor.

1 like