Bijzondere huizen op Funda

Een air bnb topic zou ook vet gaaf zijn, maar die is er niet dus post ik het maar hier.

https://www.airbnb.nl/luxury/listing/53719772/photos?adults=2&category_tag=Tag%3A8225&children=0&infants=0&search_mode=flex_destinations_search&check_in=2022-05-14&check_out=2022-05-19&source_impression_id=p3_1652297573_LT3VX8ejdAwH9S%2Bd

Wtf gewoon

10 likes

Die prijs per nacht :sob:

10 likes

https://www.funda.nl/koop/verkocht/heemstede/huis-42413738-kerklaan-45/

Zelfs een bijzondere prijs

4 likes

Dat is het huis van Gaston Starreveld.

2 likes

“Het is misschien een bald statement, maar dit is een lot uit de loterij!”

Heel bald!

3 likes

Maarre wat een bizar bedrag voor een rijtjeshuis zeg jemiigi

3 likes

Als ik aan een rijtjeshuis denk, is het ook wat anders dan dit.

1 like

Wellicht maar bijna 2 miljoen voor een huis wat niet eens vrijstaand is? Niet eens 2 onder 1 kap? Technisch gezien is het toch een rijtjeshuis :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja je hebt directe buren maar daar houdt de vergelijking met elk normaal rijtjeshuis wel op toch? Dit huis is 277 m2, geef mij een rijtjeshuis onder de miljoen dat ook zo groot is.

4 likes

Ja dat is wat ik zeg toch? Dat is toch letterlijk een rijtjeshuis? :stuck_out_tongue: Ik zeg niet dat het een eengezinswoning is :wink:

Het eerste wat voor mij een eis zou zijn als ik zoveel geld neerlegde voor een huis is dan wel dat het vrijstaand is, dat is echt het minimum. Of het moet echt in hartje Amsterdam zijn (niet dat ik daar wil wonen maar goed). Of is Heemstede een of andere metropool? Oprechte vraag want ik ben daar niet bekend haha.

2 likes

Het onze is zo groot en kostte minder, conclusie: kom naar België :sweat_smile:

En waarom zeggen jullie rijTJEShuis? Dat kan toch groot als klein zijn? Klinkt zo denigrerend

3 likes

Maar als je rijhuis zegt… dat klinkt dan weer als een manege :thinking: (ja ik weet het dan zou het rijd moeten zijn laat me mijn flauwe grap maken :stuck_out_tongue: )

4 likes

Is wel gegoed deel van Noord Holland en mooi dichtbij de duinen/zee en veel natuur.

Tja ik vind de focus op wat het technisch gezien is vermoeiend (ook omdat ik het vaker zie en benadrukt zie worden door boomers) en ook wat kortzichtig alsof de enige luxe per se vrijstaand is. Grootste bepaler voor een prijs is gewoon oppervlakte hè. 277 is echt enorm, dat zijn drie rijtjeshuizen bij elkaar. Als je met 5000 euro per m2 rekent, een vrij conservatieve schatting voor die regio volgens mij, zit je met 277 m2 al bijna aan 1.4 miljoen.

5 likes

Next level woonboot dit.

https://www.funda.nl/koop/hank/object-42701927-keizersveer-6/

2 likes

Is dit een grap? 275.000eu voor een garagebox? Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

2 likes

Mijn god wat lelijk

4 likes

Lijkt me een 0 teveel

1 like

Lijkt wel gebruikt te worden voor de verhuur. Hooliganproof en niets persoonlijks te bespeuren. En dat voor meer dan 6,5 ton voor roerend goed. Zonder ligplaats? Althans daar hint de tekst op. Die moet je er nog bij huren. Topinvestering….

3 likes

Ah shit jammer dat ik mijn huis al heb gekocht. Had voor hetzelfde bedrag dus gewoon deze parel kunnen bemachtigen.

3 likes

Dit is een 0 teveel inderdaad, hoewel niks me meer verbaasd op dit moment

Wel goed voor de views op funda waarschijnlijk

2 likes