Bijzondere huizen op Funda

Volgens mij een gedeelte waar de eigenaar woont/leeft en 2 studio’s die ze nog verhuren?

Biecht: ik had serieuze interesse in dit huis. Tot ik zag dat het een vanaf-prijs was :joy:

Echt to much, ik ben altijd alles kwijt, dus hoe krijg je daar ooit iets gevonden.
En daarnaast is het veel te ver lopen om ff wat te pakken of om er te leven. Vermoeiend.

Vind altijd beetje zielig als dit soort huizen te kopen staan omdat ik er in mijn hoofd altijd een scheiding bij denk? Waarom zou dit huis anders te koop staan, iets groters willen lijkt me bijna onmogelijk

2 likes

Misschien willen ze juist wel kleiner gaan wonen? Kan ik me bij zo’n kast van een huis ook wel voorstellen, als de kinderen de deur uit zijn en de bewoners zelf ook een dagje ouder worden.

4 likes

Ziet er mooi uit, maar anderhalf miljoen voor een bootje vind ik belachelijk:
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-86425604-amstel-13/

2 likes

Omg maar die ligging. Voor de deur van het muziektheater :heart_eyes: 's avonds naar de opera of een ballet en dan binnen 1 minuut thuis zijn.

6 likes

Koop je daarmee ook de ligplek dan? Vind de binnenkant eigenlijk verrassend mooi, alleen waaom twee keukens?
En die pop beelden bij de tafel, jakkes!

1 like

Volgens mij wel ja, woonboten zijn door de riolering etc te veel aan het vaste land verbonden om ze te verplaatsen.

1 like
3 likes

Wederom verschrikkelijke inrichting. Over smaak valt niet te twisten maar begin nu wel het gevoel te krijgen dat het aan mij ligt :joy:

2 likes

Lijkt me een verschrikkelijke plek om te liggen met je bootje. Middenin het centrum van Amsterdam met al die toeristen. Je zit zo op de kijk! Ergens is het mijn droom om een woonboot te hebben. #tinyhouse Maar dan wel waar je ook lekker afgezonderd kan leven. Ik zou op de Amstel 24/7 alle gordijnen dicht hebben.

3 likes

Was een vakantiehuisje van Duitsers die er al in jaren niet zijn geweest hoorde ik

Sinds 1940?

8 likes

Nee joh, het ziet er gewoon uit alsof er sinds 1940 niets aan gedaan is.

Begrijp het ook wel, op woonoppervlakte is het toch wel flink afzien. Wie kan nou leven met 700+ m2? Is lang niet genoeg. :rofl:

Ik ben bij dit soort huizen altijd zo benieuwd naar de eigenaren. Wat voor een werk doen ze? Etc.
het valt me ook vaak op dat smaak niet te koop is.

Maar heeft deze woonboot van anderhalf miljoen nou serieus niet eens een woonkamer? Alleen een soort eetkamer?

Niet van Funda, wel bijzonder.
Als je een beetje aan rust toe bent. Een heel rustoord!
https://www.hulstkampgroep.nl/nl/woning/esbeek/lage-mierdseweg-17/58afc04319485e15b0bc29af

4 likes

Zo zielig die knuffelhond in zn uppie op dat bed :cry:

3 likes

Bizar. Een huis dat je hebt van 3,5 miljoen, waar niemand woont.
Ik hoop voor de eigenaar dat het is afbetaald