Wtf waarom zou je je kinderen op Funda willen? En zijn het hun kinderen of zijn het ingehuurde modellen? Ik snap gewoon echt niet dat je dat een goed idee vindt
De fotograaf heeft wel de juiste hoeken gekozen om zo min mogelijk de snelweg en het spoor te laten zine
Vind het verschil ook zo raar, bij andere mensen worden alle dingen met de naam en foto’s weggehaald en hier dan pontificaal in beeld
Ik zag dit ook, en mijn hart zegt “oh leuk” en mijn hoofd zegt “misdadig”.
Maar jemig, een huis met 3 zwembaden, een hottub, een sauna, een chalet… Mijn god, wat zijn er toch veel mensen met te veel geld.
te veel geld, tot ze de meubels moesten kopen blijkbaar
Hoezo? Ik heb een gaziljon aan zithoeken langs zien komen. En allemaal van dat lelijk Van Til spul, waar je wel veel voor betaald, maar dat stiekem best ordinair is? Ik heb ook een andere smaak, maar goedkoop is het niet toch? Of is alles stiekem toch Ikea?
ik kan niet direct zeggen wie de fabrikanten zijn opbv. de foto’s, vooral van welke nét niet :’) als de inboedel meer dan 40k heeft gekost is dat vooral omdat ze belachelijk veel zetels hebben terwijl ik bij zulke woningen eerder denk aan een budget rond de 200k
het maatwerkmeubilair is ook niet mooi afgewerkt vind ik
Een beetje een raar huis dit
Is dit nou de hal? En kijk je hier dan tegenaan vanaf de bank
https://www.funda.nl/koop/kootwijkerbroek/huis-42737598-kootwijkerdijk-22/
Ik neem aan dat het modellen zijn. Als het eerder niet verkocht werd zullen ze dit nu wel als verkooptechniek inzetten.
Hahahaha sorry maar ik vind het super grappig dat makelaar Phil dunphy reageert
Haha, had daar zelf nog helemaal niet over nagedacht
Wow als ik ooit kluizenaar wil worden ga ik hier wonen:
Dit topic is toch altijd weer de bevestiging dat veel rijke mensen geen smaak hebben…
En dan heb je ook nog eens herrie van alle vliegtuigen die over je heen vliegen.
Zijn dat kinderbedjes! wat een deceptie, ik zag mezelf er al heerlijk liggen haha
In Limburg koop ik liever deze
https://www.funda.nl/koop/eckelrade/huis-42862630-dorpsstraat-1/
Wat een huis
Wat zijn nou al die flessen op deze foto? Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]
Waarom zou je hier weggaan vraag ik me dan af
Lijkt wel op die Monin koffiesiropen! Maar dat zal t vast niet zijn…