Bijzondere huizen op Funda

Lekker met je villa bij de pabo en studentenflats

1 like

Dit is ook een pareltje: Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

2 likes

Hoezo deze foto er ook tussen, schrikt toch alleen maar mensen af

12 likes

Lol “Houdt u zelf meer van een neutraler interieur of bijvoorbeeld van Dries Roelvink? Dit unieke pand is dan eenvoudig aan te passen aan uw persoonlijke woonwensen.”

1 like

De zuilen schrokken mij ook wel al af :joy:

3 likes

Ja echt heel lelijk, zo kitsch en lijkt net alsof het plastic is en uit een barbiehuis komt.

Die makelaars moeten toch ook gelachen hebben toen ze die tekst typten “als je bijvoorbeeld van dries roelvink houd”. Bruhhh :joy:

Een van mijn hobby’s (aka ADHD uitstelgedrag) blijft om te zoeken op Funda naar huizen met zwembad. En dan het filter op prijs van laag naar hoog. Daar zitten echt pareltjes tussen :smiling_face_with_three_hearts:

Huis met zwembad kopen?

Je bent bijna op de pagina die je zoekt [funda]

8 likes

Die derde is wel leuk met zwembad en trampoline naast elkaar. Had ik me als kind zeker goed mee vermaakt.

1 like

Die 2e :sweat_smile::joy:

1 like

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-42204176-da-costastraat-73-h/#foto-3

Echt een droom, zo’n kas in je tuin

27 likes

Is dit sarcastisch? Vreselijk. Kun je buiten zitten ga je nog binnen zitten :joy:

7 likes

Maar je hebt ook nog een stuk tuin waar je wel echt buiten buiten kunt zitten, en als het weer eens regent (wat in NL niet echt een zeldzame gebeurtenis is), kun je lekker daar zitten. Zou het wel zien zitten hoor, boekje lezen met regen die op dat glas tikt, pot thee erbij :ok_hand:t3: Alleen niet voor 8 ton in Amsterdam, maar dat is een ander verhaal.

12 likes

Ik zou dit zo in mijn tuin bouwen hoor, heeerlijk

2 likes

en je gaat sneller/langer buiten kunnen zitten omdat je letterlijk een broeikas hebt

1 like

Gewoon een dakraam erin, kan je nog een beetje luchten als het echt te warm is

3 likes

Oh dit wil ik zoo graag, voor de herfst & winter of als in het voorjaar nog net te koud is om buiten te zitten🥹❤️

3 likes

Het verhaal achter het Elvis huis in Breda: Dit zie je niet op Funda: zo ziet het Elvis-huis in Breda er écht uit | Uit andere media | NU.nl

1 like

Dit lijkt me wel wat

6 likes

Wat een geweldig huis :star_struck:

3 likes

Die koeienkunst boven het bad :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like