Ik vind de huizen allebei iets hebben maar de combinatie lelijk. Wel fan van al die extraatjes in de tuin!
Prachtig toch, dit is trouwens niet meer een uitbouw maar een heel huis ernaast. Ik denk dat dit door een architect is ontworpen. Heel mooi vind ik het. Helaas heb ik geld er niet voor!
ik wil vooral weten of die pipowagen in de tuin bij het huis zit of niet!
Mooie tuin maar voor die prijs zou ik wel privacy willen als ik in mijn tuin zit. Inkijk door zoveel buren om mij heen.
Haha tja het is het een of het ander in hartje Utrecht
ik vind het echt prachtig zeg, leuk ook die blauwe keuken
Gezien de hoeveelheid fietsen in de straat en dat dit huis eigenlijk ook een beneden/kantoor + bovenwoning is denk ik dat de huizen daar in de buurt ook veel appartementen zijn.
Dan maar niet in utrecht hoor haha. Voor 2 miljoen wil ik op zijn minst in mijn blote hol kunnen zonnen
Mocht iemand in het blauwe huis van Monet willen wonen, dit is je kans!
https://www.funda.nl/koop/zaandam/huis-42145163-hogendijk-78/
Edit: is overigens wel een kutplek om te wonen parkeer technisch.
Los van het heftige interieur vind ik dit eigenlijk echt een geweldig huis. Zo veel licht, die tuin en dat dakterras
Jaaa me too, wauw! Die tuin en al dat licht, als ik 1,5 miljoen over had had ik het willen kopen en helemaal opknappen
Lekker met je villa bij de pabo en studentenflats
“Houdt u zelf meer van een neutraler interieur of bijvoorbeeld van Dries Roelvink? Dit unieke pand is dan eenvoudig aan te passen aan uw persoonlijke woonwensen.”
Lol “Houdt u zelf meer van een neutraler interieur of bijvoorbeeld van Dries Roelvink? Dit unieke pand is dan eenvoudig aan te passen aan uw persoonlijke woonwensen.”
De zuilen schrokken mij ook wel al af
Ja echt heel lelijk, zo kitsch en lijkt net alsof het plastic is en uit een barbiehuis komt.
Die makelaars moeten toch ook gelachen hebben toen ze die tekst typten “als je bijvoorbeeld van dries roelvink houd”. Bruhhh
Een van mijn hobby’s (aka ADHD uitstelgedrag) blijft om te zoeken op Funda naar huizen met zwembad. En dan het filter op prijs van laag naar hoog. Daar zitten echt pareltjes tussen
Die derde is wel leuk met zwembad en trampoline naast elkaar. Had ik me als kind zeker goed mee vermaakt.