Bijzondere huizen op Funda

Nou maar die makelaar moet toch ook met zichzelf gelachen hebben toen die dit schreef?

Stap binnen in deze prachtige woning, waar eenvoud de sleutel is tot rust en comfort.
Ontworpen met alleen het nodige in gedachten, biedt dit huis een oase van sereniteit en kalmte.
Geniet van de pure schoonheid en functionaliteit van dit unieke ontwerp, zonder overbodige franje.

De tuin is aangelegd met aandacht voor ecologische en veganistische waarden, zonder schadelijke chemicaliën, wat leidt tot een prachtige “natuurlijke tuin”.

Dit slaat toch nergens op. En volgens mij is van binnen ook nog eens helemaal oranje bruin van de nicotine.

10 likes

Klinkt als chatGPT
Ecologische en veganistische waarden van een tuin :joy:

2 likes

Ik ben in deze regio opzoek naar een woning en kwam dit dus tegen. De tranen sprongen me toch een beetje in de ogen. Dat zoiets voor zoveel geld weggaat tegenwoordig. Misschien moet ik maar in mijn huurhuisje blijven zitten :sweat_smile:

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-43557253-sarphatistraat-66/

Het spookhuis met de poppen op de Sarphatistraat in Amsterdam staat te koop. Poppen niet in beeld :frowning: Geeft me evengoed The Haunting vibes.

20 likes

Dit is echt prachtig. Maar nu moet ik weten wat er achter al die andere ‘afgesloten’ deuren zit. :sob:

3 likes

En dan gaan een paar sad beige milennials dit kopen en alle sfeer wegslopen :smiling_face_with_tear:

6 likes

Gatver ik zie die poppen op de eerste foto. Echt altijd nekharen overeind als ik ze zie

2 likes

Wow ik vind dit echt een fantastisch huis, nooit gedacht dat het er vanbinnen zo mooi uit zou zien. Vond het met die poppen altijd een beetje verlaten en viezig lijken.

2 likes

Woning/museum op Marken

6 likes

Deze mensen houden van kleur:

In hetzelfde huis:

Alsof die badkamer door een totaal ander persoon is ingericht, nog geen gekleurd handdoekje in zicht :sweat_smile:

15 likes

Ik vind Dit zo’n interessant huis door de verschillende (kleuren)details.

24 likes

Wowww ik vind dit echt geweldig :heart_eyes_cat:

6 likes

Was ik maar miljonair

https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-89952381-bouwstraat-45/

8 likes

Heel gaaf maar het voelt ook een beetje als een waste of space? Bijna 100 vierkante meter met maar één slaapkamer? Twee woonkamers en een random tweede (grote) badkamer naast de woonkamer op de middelste etage terwijl er op de verdieping van de slaapkamer ook een badkamer is. Hoe nutteloos als je daar maar met max. twee personen woont. :sweat_smile:

10 likes

Geen achterom is nog wel het ergste

4 likes

Perfect toch als je daar met twee mensen woont. Wordt pas een probleem als je met meer bent

2 likes

De buitenkant kan zo in een Tim Burton film, love it :heart_eyes:

5 likes

Was de welstandscomissie met vakantie toen de bouwtekeningen bekend werden gemaakt?

2 likes

Echt fantastisch huis, zo eigen

1 like

Zodat dit huis kon kopen en de buitentkant mooier kan maken? :stuck_out_tongue:

2 likes