Bijzondere huizen op Funda

Ze hebben wel alle ruimte maximaal benut haha

4 likes

Mwa als je naar die plattegrond kijkt… Je kan bijv je kont niet keren in die keuken

1 like

Dat klopt idd! Maar vond de plek van het bad ook heel interessant

1 like

Echt prachtig! Onhandig dat het toilet achter het bed staat en er een open verbinding is. Zie het zo voor me dat mijn man voor het slapen gaan nog even naar het toilet gaat en je vervolgens in een poeplucht moet proberen te gaan slapen.

De WOZ-waarde van deze woning is dit jaar trouwens 441.000 euro. Dat is wel een heel groot verschil met de vraagprijs.

7 likes

Ik wist wel dat die kamer me bekend voorkwam!

6 likes

Love de hondjes op deze foto ook.

26 likes

Als ik de reacties onder de video goed begrijp koop je zoiets dus om af en toe te slapen en niet als huis om te wonen? A.k.a. Leuk verblijf om je maîtresses te ontvangen :joy:

2 likes

Leuk! Ik ken dat hele kanaal niet. Maar er heeft dus iemand in gewoond de afgelopen 4 jaar :scream:

1 like

waarschijnlijk een student met rijke ouders waar piet boon de living aan het doen was

2 likes

Denk het niet (iig niet als een gemiddeld persoon zou doen) als het er nog steeds hetzelfde uitziet.

1 like

Altijd moeten roeien naar huis:

https://www.funda.nl/koop/groningen/huis-43586747-aduarderdiepsterweg-18-1-18-2/#foto-1

16 likes

Wel een beetje mijn droom

Ach die bewoners hebben er sinds 1975 gewoond! Maar nu wordt het roeien te zwaar

16 likes

Wat een leuk artikel, wat een sprookje die plek :heart_eyes:

3 likes

Een jong iemand die 75k per jaar verdient (1,7x modaal!) en geen studieschuld heeft. En hoeveel zou er overboden worden eigenlijk? Wal-ge-lijk. :expressionless:

Aan overbieden had ik nog niet eens gedacht, het is maar wat de gek ervoor geeft :sob:

3 likes

Heel sfeervol huis als je van witgreige bakstenen en rare onpraktische hoekjes houdt echt een droom:

https://www.funda.nl/koop/emmen/huis-43500225-sierduif-41/

(Ik zoek een huis in Emmen en kwam er zo op, heel gezellige woning :sweat_smile:)

8 likes

Beige/greige with a touch of red!

Je hebt wat te stuccen in de woning, maar er is wel wat van te maken. (moet je wel extra geld hebben…)

2 likes

Het is vreselijk lelijk (soort mislukt idee van een kasteel?) maar met een boekje lekker wegkruipen naast die haard lijkt me echt geweldig op een regenachtige dag. Wat kussentjes er op, dekentje erbij… (geen idee of dat brandveilig is verder)

2 likes

Technisch gezien niet op Funda, maar ik fietste hier van de week langs en ik heb echt nog nooit zulke lelijke nieuwbouw gezien. Dus even de beelden via Google maps.

De tuinen van deze huizen en ook de zijkant van de huizen zijn helemaal van zo’n metalen gaas, aan drie kanten. Dus als je in je tuin zit is het precies of je in een luchtplaats van de gevangenis zit. En het ligt ook direct aan een enorm betonnen “sportveld” zonder aanplanting waarop je dan vanuit je balkon uitkijkt.

Echt ongelofelijk wie heeft dit ontworpen :joy:

8 likes