Bijzondere huizen op Funda

Dit is gewoon pure horror

4 likes

Maar echt, wie wil hier nou wonen voor de hoofdprijs, niet moeilijk om op wat beters uit te komen

5 likes

“Prijswinnende architectuur”

Prijs…? Voor?? Gevangenis?

Het lijkt echt een bedrijfspand waarvan de wanden en plafonds nog afgewerkt moeten worden

5 likes

Wow dit lijkt echt op het huis van Adam uit Exit haha

2 likes

Haha wtf die eerste verdieping heeft één slaapkamer maar twee badkamers (recht tegenover elkaar). Whyyy

3 likes

Huhhh hahaha dat had ik nog helemaal niet gezien. Wtf waarom inderdaad, en waarom dan boven nog een ook

Het lijkt wel een brandweerkazerne. Zeker met die rode trap!

1 like

Vind net dit: https://www.ad.nl/delft/jan-ontwierp-zijn-eigen-hypermoderne-villa-van-staal-en-glas-hier-ga-ik-niet-meer-weg~a025fe38/, het is dus ook geen bedrijfspand geweest hahaha, kan het artikel niet lezen maar de: ik ga nooit meer weg is niet gelukt dus

4 likes

Maar dit gaat over een huis in wassenaar. Daar woont hij sinds dat huis in delft tekoop staat. Dus het kan nog daadwerkelijk zo zijn dat hij daar nooit meer weggaat!

4 likes

Ah ja, zie het nu! Dat kan inderdaad nog haha

die vergarderstoelen als eetstoelen in de keuken van zijn nieuwe woning vind ik echt deprimerend

2 likes

:dizzy: design :dizzy:

3 likes

Keuken? Dit is toch gewoon een kantoor?? :smiling_face_with_tear: :sob:

1 like

Haha wauw wat deprimerend inderdaad. Lekker zakelijk etentje

3 likes

Je moet gewoon naar elkaar krijsen als je ff wilt kletsen :smiling_face_with_tear:

Het is ook niet per se mijn smaak, maar het heeft iig een eigen stijl, vind het beter dan al die dertien in een dozijn visgraat vloeren, beige (of andere muted) gekleurde muren en zwarte stalen deuren.

11 likes

nou ik denk eerder dat zelfs fluisteren gigantisch hard klinkt met al dat glas en metaal

1 like

Klopt tot op ene bepaald niveau maar dit is echt een sterotype architectenwoning haha, tot op het meubilair, iedere architect die wat beter heeft gebeord en grote projecten doet woont soortgelijk met dezelfde zetels van le corbusier, salontafel op wielen en stoelen van eames zonder kleur. Dat is ook saai, alleen is het beter gedetailleerd.

3 likes

Ah ok, dat wist ik niet. Het is sowieso inderdaad wel saai en vooral ook steriel met al dat RVS. Maar ik vind het alsnog toffer dan al die standaarddingen die je overal ziet. Hetzelfde ook met die andere woning die hier gepost werd in Arnhem, die vind ik echt supervet, als ik in Arnhem zou willen wonen en geld had zou ik die zo kopen zeg maar

3 likes